![]() ![]() |
Apr 29 2010, 02:42 PM
|
|
|
10 RPM - Starting Engine... Group: Members Posts: 43 Joined: 20-August 06 From: Limburg Member No.: 690 |
Sinds enige tijd werkt de airco niet meer, heeft iemand hier verstand van?
- Het groene lampje brandt wel als ik op de knop a/c druk - er komt geen 'airco' lucht naar binnen, ook al staat de aanjager aan en op de goede stand Is het een zekering, of heeft het puur met de vloeistof te maken (kan eigelijk niet want is door dealer paar maanden geleden bijgevuld). Stomme vraag, maar waar zit de airco unit onder de kap, zit die ergens verborgen ofzo, want ik kan hem zo 1-2-3 niet vinden. Wat kan ik eens proberen / naar kijken? Bedankt. -------------------- If you are standing next to a road, and you see something flashing by, and you don't know what it was
it was probably a Honda ![]() |
|
|
|
May 3 2010, 10:02 PM
|
|
|
1ste voorzitter ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Admin Posts: 5.613 Joined: 11-December 02 From: Hoogeloon - Braboland Member No.: 3 |
Als de motor loopt en je zet de ventilator op max en de lucht op koud, dan zou de aircopomp aan moeten gaan.
Gaat deze wel aan dan is je systeem misschien leeg. Gaat deze niet aan dan zoek het eerst in het elektische gedeelte. -------------------- ![]() Mijn Ledenprofiel "Wrong" is one of those concepts that depends on witnesses |
|
|
|
May 4 2010, 07:04 PM
|
|
|
10 RPM - Starting Engine... Group: Members Posts: 43 Joined: 20-August 06 From: Limburg Member No.: 690 |
Als de motor loopt en je zet de ventilator op max en de lucht op koud, dan zou de aircopomp aan moeten gaan. Gaat deze wel aan dan is je systeem misschien leeg. Gaat deze niet aan dan zoek het eerst in het elektische gedeelte. Inderdaad, als de motor loopt, de ventilator op maximaal staat, en de lucht op koud, dan hoorde ik vroeger de aircopomp inschakelen, maar nu niet meer. Ik kan in de handleiding niets vinden over troubleshooting voor het elektrische gedeelte van de airco. Heb jij een paar tips waar ik naar kan kijken hiervoor (bepaalde zekeringen ofzo)? Alvast bedankt. -------------------- If you are standing next to a road, and you see something flashing by, and you don't know what it was
|
|
|
May 22 2010, 07:34 PM
|
|
|
1ste voorzitter ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Admin Posts: 5.613 Joined: 11-December 02 From: Hoogeloon - Braboland Member No.: 3 |
Het kan de drukschakelaar zijn, die zit op het drogerpotje.
Deze kun je eens doorverbinden, als de pomp aanslaat dan is het de drukschakelaar. Wat ook nog wel eens kapot wil gaan is de spoel die zorgt dat de poellie aan de pomp vast gaat zitten zodra deze aan moet -------------------- ![]() Mijn Ledenprofiel "Wrong" is one of those concepts that depends on witnesses |
|
|
|
Jun 2 2010, 10:30 AM
|
|
|
Het kan de drukschakelaar zijn, die zit op het drogerpotje. Deze kun je eens doorverbinden, als de pomp aanslaat dan is het de drukschakelaar. Wat ook nog wel eens kapot wil gaan is de spoel die zorgt dat de poellie aan de pomp vast gaat zitten zodra deze aan moet Is inmiddels opgelost, de dealer heeft het gerepareerd. -------------------- If you are standing next to a road, and you see something flashing by, and you don't know what it was
|
|
|
Jun 3 2010, 08:06 PM
|
|
|
wat was het dan?
-------------------- ![]() Mijn Ledenprofiel "Wrong" is one of those concepts that depends on witnesses |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 8th September 2010 - 01:25 AM |