![]() ![]() |
Jul 29 2010, 06:43 AM
|
|
|
4000 RPM - Level VTI ![]() ![]() ![]() ![]() Group: HCZL Leden Posts: 4.062 Joined: 3-May 04 From: Heerlen Member No.: 203 |
na lang zoeken eindelijk de spiraalveren voor de CRV gekregen na bestelling. Ik was op zoek hierna daar de spiraal week waren na jaren gebruik met aanhanger/caravan enz. Dus naar Rotor en eens informeren wat het kostenplaatje, hier kreeg ik te horen dat deze per stuk zo rond de 78 euro ex btw zouden kosten. Nou en dat keer vier, flinke duit. Maar na enig speurwerk op internet kwam ik uit bij een bedrijf in Duitsland en de vraagprijs hier was voor alle vier euro 153,50 incluis de verzending. Ik heb deze bij mijn neefje laten aankomen , die woont net over de grens bij Sittard. Na telefonisch contact heb ik besteld, men staat je te woord en men kan echt alles vragen., er zat zelfs de garantie erbij voor twee jaar van de spiralen, maar geldt alleen als men per twee vervangt. Nu ga ik kijken voor een suspensionliftkit, hihihi, nu heb ik wat overgehouden om nog wat anders te doen. Heb achter al de spiraal vervangen, wat een verschil. Deze firma voor levert wel alleen orginele spiralen voor bijna elke bestaande auto.
www.albach.eu www.nemacon.de -------------------- life is Hell, but riding a Honda is HEAVEN
and on the seventh day GOD created HONDA |
|
|
|
Jul 29 2010, 03:53 PM
|
|
|
5500 RPM - VTEC Level ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: HCZL Leden Posts: 5.831 Joined: 1-January 03 From: kerkrade Member No.: 23 |
hey ouwe !!! wat lees ik nou ?? zouden we toch samen doen ............
maar goed dat het je al gelukt is. nu de voorkant nog. zal wel een stuk stugger zijn nu, toch ?? |
|
|
|
Jul 29 2010, 05:10 PM
|
|
|
4000 RPM - Level VTI ![]() ![]() ![]() ![]() Group: HCZL Leden Posts: 4.062 Joined: 3-May 04 From: Heerlen Member No.: 203 |
yep maar met voorkant heb ik jouw hulp wel nodig, had mij verkeken op het wer wat er mee gemoeid was.
-------------------- life is Hell, but riding a Honda is HEAVEN
and on the seventh day GOD created HONDA |
|
|
|
Jul 29 2010, 05:43 PM
|
|
|
1000 RPM - Level DXI ![]() Group: HCZL Leden Posts: 1.022 Joined: 30-December 05 Member No.: 504 |
|
|
|
|
Jul 31 2010, 06:45 PM
|
|
|
500 RPM - Level DX ![]() Group: Members Posts: 719 Joined: 8-May 04 From: Kerkrade Member No.: 206 |
Bij sommige heeft dat geen nut! Kun je eeuwig blijven doen.
-------------------- Maak overhaaste beslisingen.
En heb op je gemak spijt ervan |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 8th September 2010 - 01:29 AM |