Help - Search - Members - Calendar
Full Version: nieuwe accord
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Modellen > Accord
goelette
ik heb de nieuwe accord eens aandachtig zitten bestuderen, en ik vind hem steeds mooier worden! Alleen wel een beetje prijzig... Maar het zit heerlijk, en hij rijdt ook wel lekker. De 1 en de achteruit in ieder geval wel, de rest heb ik nog nietg geprobeerd :P
lekker ruim dat ding... Dus ik ga maar eens sparen....happy.gif

greetzzzz
Hondapower
Ik ga deze week ook eens even langs de dealer
badboy4life
Ben vandaag ff bij Rotor geweest, hij is echt mooi! Die 17 inch velgen die er lagen trouwens ook...
Alleen jammer dat de deuren op slot waren...
goelette
ik heb hem bij Hensgens bekeken in nieuwstadt. daar was ik een weekje aan het werken, maar al die tijd dat ik niks te doen had heb ik in die accord gezeten happy.gif
Ff alle knopjes uitproberen enzo. En de folder uitpluizen... Dikke folder trouwens! Stom, ik had er een mee moeten nemen... Die had trouwens de standaard lm velgen erop, 16" geloof ik. Oja, en hij was al verkocht... wink.gif

Greetzzz
Merlijn
ga eens kijken als ik mijn msce eindelijk eens afgemaakt heb of ik enigzins het goedkoopste model kan leasen. tel ik dan mee als volledig lid? biggrin.gif
Hondapower
Een steunend lid is al een volledig lid Bjorn,
maar met een Accord wordt je automatisch regulier lid.
Merlijn
Weet ik, maar ik tel toch maar half mee met mijn nissan en toch Crew-lid :P
Merlijn
Ben vandaag even met mijn wederhelft in Brielle geweest, daar zit de enige honda dealer in de buurt van spijkenisse. Even met de toffe verkoper gekletst.

heb een testrit in de Civic 1.7 CDTI afgesproken, dat ik die een aantal dagen kan lenen.

Hij wist me echter ook te vertellen dat de verwachten prijs van de diesel €2000 boven het benzinemodel komt te liggen, dus voor een 2 liter turbodiesel comfort zou deze ongeveer €29.500 gaan kosten. Dat zou betekenen dat deze interessant wordt voor de lease. verdere opties zijn een Civic met een targa ernaast om zelf aan te sleutelen.

Het ligt een beetje aan mijn persoonlijke situatie met werk en verhuizing naar zuid-Holland welke van de 2 ik kies... voorlopig rij ik nog wel even in de kilometervreter rond.
kaatje
je hebt zeker met jim gesproken?? Hij is de oprichter van de crxclub holland.Hij is ontzettend gaaf. Ik heb binnenkort waarschijnlijk een intervieuw met hem voor ons clubblad. Vond ik wel een goed idee. Ik moet alleen kijken of het gaat want hij is ontzetten druk....Maar voor de rest is hij echt kicken.
Merlijn
nee heb ik niet. het was ZEKER geen Jim type.... happy.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.