Help - Search - Members - Calendar
Full Version: spuiten bumper
Honda Club Zuid-Limburg.nl > TechCorner > Exterieur
goelette
Ik ga zaterdag voor een Accord kijken (nee crx gaat niet weg) maar die heeft schade aan de achterbumper. Stukje lak af. Kleur is grijs metallic. Wat zou dat nou kosten om opnieuw te laten spuiten? Officiele prijs en zwartprijs?
Dan kan ik dat meenemen in de onderhandelingen happy.gif
Kan iemand dat even navragen of mij het telefoonnummer geven van de clubspuiter happy.gif(roger geloof ik?)

Bij voorbaat dank biggrin.gif
Hondapower
officiele prijs denk ik zo'n 400 euro.
goelette
ai, das wel een boel geld. Nu7 nog de zwarte prijs te weten komen, want daar gaat het om happy.gif
beast
Kun je toch zelf spuiten, als handige doe het zelver
goelette
ja dat kan wel inderdaad. Maar de ervaring leert mij dat ik dat niet zo mooi kan als een echte spuitert happy.gif trouwens met een spuitbus is het altijd nog slechter dan de slechtste kabinespuiter... happy.gif
beast
:lol: klopt maar jouw kennende blijft die bumper niet lang zitten of ga niet verbouwen aan deze auto
Hondapower
ik denk dat ie vrij standaard zal blijven
goelette
Dat denk ik ook :)Enige dat ik waarschijnlijk doe is pietsie lager, mooiere velgen, en heeeeeeeeeel misschien een klein spoilertje.
Trouwens mijn crx is wat dat betreft ook standaard hoor.... zit alleen maar een spoiler en een lagunalip op...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.