Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Hoe verziek ik een NSX
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Modellen > Overige
lord_fornax
Klik

:blink:
goelette
non de juuuuu daar zitten veel uren in!! Maar ik moet zeggen, dat ziet er echt super uit, zoiets wil ik nou ook altijd nog een keer doen... happy.gif
Alleen, zou het nou ook een beetje stevig zijn of vliegt met 150km/u alles er weer af?
Nightmare
zo kai,nu weet je ook hoe lje zelf een motorkap moet maken,toch ??!!
ik vind het super cool wat die gasten daar effe,(nou ja effe),in elkaar hebben gezet.
Marco DXI 92
Mooi staaltje werk.
Alleen jammer van de NSX.
surfingwizzkid
Die gasten kunnen er wel wat van hoor :blink:
beast
:lol: zie je wel geld speelt geen rol bij die gasten
lord_fornax
QUOTE (Nightmare @ Sep 25 2004, 12:04 PM)
zo kai,nu weet je ook hoe lje zelf een motorkap moet maken,toch ??!!
ik vind het super cool wat die gasten daar effe,(nou ja effe),in elkaar hebben gezet.

Ja, of het voor mij ook zo makkelijk gaat.

Betwijfel het..
kaatje
foto's doen het niet angry.gif
surfingwizzkid
Hier wel hoor :blink:
Maxim
Ik vind het geweldig hoe ze het gedaan hebben. Alleen veel lijnen zijn nog te scherp. Maar dit is wel een methode om iets echt "Costum" te maken.
Pasadino
volgens mij hadden ze beter een ferrari kunnen kopen! maar wel netjes gedaan.alleen jammer dat je ziet dat het nep is!
goelette
ach, zo'n nsx ziet er toch al niet uit, dus veel verprutsen kun je niet. Trouwens, ze kunnen ook net zo gemakkelijk er weer een nsx van terug maken volgens mij. happy.gif
lord_fornax
je hoeft alleen maar alle ferrari look kappen weg te halen, en de motorkap er weer op te zetten en klaar... :P
Nightmare
QUOTE (PetjeVTI @ Sep 27 2004, 04:17 PM)
volgens mij hadden ze beter een ferrari kunnen kopen! maar wel netjes gedaan.alleen jammer dat je ziet dat het nep is!

komt zij alweer !! zij heeft wel weer gezien dat hij niet echt lijkt ! :blink: tuurlijk lijkt deze echt !(niet heus)
maar als een of andere vlotte dure jup met dit ding aan komt zetten ....... wedden dat je die dan echt vind ??!!!
ik in iedergeval wel.

PS: ik vind deze ook wel nep hoor !! maar toch wel mooi !!

ga je nu weer huilen ?? :P :P
Pasadino
Wahaaaaaaaa weeeeen huh.gif
Fonzie
Als ik eerlijk moet zijn vind ik er geen REET aan!!!!!!!
Die gast is echt een wannabe, wil wel maar kan niet.
Maar ja zo denk ik erover!!! En als je al die uren om gaat rekenen had hij bijna die auto al bij mekaar gespaard.
Maar toch goed gedaan daar van af gezien

Gr. Accord-Racer
ACCORDriver
Ik kende 'm al, maar wat een staaltje vakwerk!! Afgezien van het feit dat ik het aan aanfluiting vind voor zowel de NSX als de F50.... maar ze mogen zo aan mijn auto komen knutselen om er een leuk aerodynamisch pakketje aan te "plakken".. !!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.