Help - Search - Members - Calendar
Full Version: crx type 1 lexus lights ???
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Modellen > CRX / Del Sol
Redshark
dag mensen en hoe is ie ???
ik hoop alles goed en ik moet echt nog ss tijd maken en langs komen maar jah als je gaat samen wonen is er niet zo veel meer los en vrienden laat je ook niet vallen he dus tjah... huh.gif
in elk geval ik moet voor een vriend crx type 1 lexus lampen vinden want ik heb ze een paar keer gezien...
maar waar the f*ck kan ik die bestellen voor m ??? huh.gif
ik hoop dat jullie me kunnen helpen rolleyes.gif

snelle groetjes michael en red shark moet nu maar blue worden he !!! :P
Hondapower
kheb geen idee, nog nooit gezien.
Avaloon
Hé Blueshark,

Heb die lampen overigens ook nog nooit gevonden voor een type 1.

Wellicht zou hij natuurlijk een tweede paar achterlichten kunnen kopen, daar het glas uithalen en dat vervangen.... maar ja de vraag blijft in dat geval: Krijg je de rondingen mooi.
goelette
zelf maken of een hele achterlichtswap doen met lampen die eigenlijk niet passen.
Redshark
nou in elk geval hartelijk bedankt voor de info.
ik heb ze ook niet kunnen vinden in al die tijd maarja.hij beweert hij heeft ze gezien in een crx ook op automaxx landgraaf maar volgens mij zat die dan vol op t bier of zo hahahah
groetjes michael
Maxim
QUOTE (Redshark @ Oct 16 2004, 03:06 PM)
nou in elk geval hartelijk bedankt voor de info.
ik heb ze ook niet kunnen vinden in al die tijd maarja.hij beweert hij heeft ze gezien in een crx ook op automaxx landgraaf maar volgens mij zat die dan vol op t bier of zo hahahah
groetjes michael

Klopt, maar dat waren de lichten van een Integra die in de type 1 CRX zitten.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.