Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Angeleye's en apk
Honda Club Zuid-Limburg.nl > TechCorner > Exterieur
Mestreechter_Hondagek
ok moet over een maandje of wat weer voor de apk gaan nu heb ik een tijdje terug blackhousing angeleye's gemonteerd, raak ik hier mee gewoon door de keuring of kom ik de lampen aan het wisselen? zijn er mensen hier die angeleye's hebben die hier ervaring mee hebben?

thnx
Nightmare
ik heb ze erin kunnen laten,maar voor 99% moeten ze eruit !!
ik had ook geluk dat de keurmeester niet echt veel zin had om echt te keuren waarschijnlijk.
het probleem is dat die angel eyes geen bermlichthoek hebben,en dus bij de lampen test door de mand vallen !!
ik had die ook niet,maar ja,ik zat dus bij die 1% die wel door de keuring heen kwam.moet im februari ook weer,maar dan zal ik waarschijnlijk ook minder geluk hebben.
je kunt toch gewoon keuren gaan.heb je achteraf altijd nog twee weken geloof ik,om te verwisselen.succes !!
surfingwizzkid
Ik heb ook angeleyes en bij mij is die door alle apk-keuringen gekomen (zelfs die bij de dealer). Zolang de angeleyeringen niet blauw zijn dan is het geen probleem.
Nightmare
dat ook,die heb ik toen idd effe los gekoppeld,maar het gaat bij de licht test om die berm hoek,die de angel eyes niet hebben.mijn lampen hadden gewoon een rechte licht lijn,waar ze over twijfelde of ze dat zouden goed keuren.
maar idd,goede tip,koppel gelijk effe die agels los,en schakel je gewoon stads licht aan,dan beginnen ze mischien niet over die lampen te zeiken.
Mestreechter_Hondagek
ok alvast bedankt voor de reacties, de ringen loskoppelen is idd een goede tip, ik zal tzt ff posten wat de uitkomst van de keuring is. de ringen loskoppelen is inderdaad een goede tip maar waar moet ik dat stadslicht dan laten?
Mestreechter_Hondagek
gisteren naar de keuring geweest, angels waren geen probleem, hij keek alleen en beetje raar toen de ringen gingen branden maar we kunnen er weer een jaartje tegenaan
surfingwizzkid
QUOTE (Mestreechter_Hondagek @ Nov 2 2004, 06:49 PM)
gisteren naar de keuring geweest, angels waren geen probleem, hij keek alleen en beetje raar toen de ringen gingen branden maar we kunnen er weer een jaartje tegenaan

Zei ik toch al :P
Gefeliciteerd biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.