Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Pfingsttreffen 2005
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Meetings
Pages: 1, 2, 3, 4
beast
:lol: heb vandaag bij de 2de VZT de inschrijving ingeleverd voor het Pfingsttreffen 2005, wij gaan ervoor die beker moet terug. :lol: B)
Hondapower
Kijk that's the spirit!

Ik heb mijn ouders en mark ook al zo ver dat ze meegaan.
beast
:lol: Het gaat de goede kant op , hopelijk kunnen we daar in Oberfranken die een das furchten lernen , denn die Hollander kommen. :lol:
Nightmare
wij hebben ook al ingevuld !! wink.gif
beast
:angry: waar blijft de rest? B)
Merlijn
kreeg gisteren de inschrijfformulieren. ik ga zeker mee, lisa niet denk ik. maar neem wel half honda-rijdend redesigners, asian outrage en wat liefhebbers van de del sol club mee, dus van mijn kant kun je denk ik op een 15 man rekenen.. :P
beast
:lol: moeten niet alleen mensen ook veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel Honda's zijn!!!!!!!!!!!!!!! B)
lord_fornax
formulieren ingevuld, voor 2 personen, alleen patric is weer eens vergeten ze mee naar huis te nemen !!!

Hey pat, sukkel !!! :P
beast
:angry: hee 2de vzt wel bij de pinken blijven,verdorie hoe kun je dit vergeten. :angry:
beast
blink.gif waar zijn die andere aanmeldingen, kom op mensen, we laten ze in oberfranken een poepie ruiken. :angry:
goelette
waarom? Straks zijn we met te veel en dan krijgen we die klote beker ook nog terug.... moeten we dalijk weer zo hard gaan werken..... rolleyes.gif
beast
<_< zeer opmerkelijke uitspraak!!!!!!!!!!!!
Hondapower
dat bedoelt ie ook als grapje
beast
B) mmmmmmmmmmmmmh,rare humor heeft die man!!!!!!!!!!
goelette
ja he :lol:
Maar je kent me toch...?!
beast
B) wacht maar, als wij die beker terug hebben, in het zweet van je aangezicht zul lijden. :lol:
angel
We moeten eerst zoveel mogelijk eigen leden bij elkaar krijgen voordat we anderen gaan meenemen. We willen niet meer andere clubs meenemen, hebben we van geleerd. Maar wil je dolgraag iemand meenemen van een andere club valt er altijd over te praten.
Kom op leden meld je aan!!! biggrin.gif
beast
:lol: kom op mensen laten we de secretaris bedelven onder inschrijfformulieren biggrin.gif
goelette
zeg, er komen hier op het forum misschien 10 mensen, waarvan meer dan de helft zich al heeft aangemeld. Denk niet dat het veel zin heeft om hier om de dag op te roepen tot massale inschrijving.... :blink: :P
beast
wink.gif positief denken blijven
Nightmare
QUOTE (angel @ Nov 15 2004, 08:20 PM)
We moeten eerst zoveel mogelijk eigen leden bij elkaar krijgen voordat we anderen gaan meenemen. We willen niet meer andere clubs meenemen, hebben we van geleerd. Maar wil je dolgraag iemand meenemen van een andere club valt er altijd over te praten.
Kom op leden meld je aan!!! biggrin.gif

helemaal mee eens !!
mijn mening:
ik vind het leuker om met onze club alleen te gaan,zonder andere clubs erbij.
vriend,familie of iets dergelijks is helemaal niet erg,juist leuk zo,maar geen andere clubs,of een hele groep voor ons vreemden erbij.dan valt onze gezelligheid helemaal naar de hens,en ga ik zwaar twijfelen om mijn inschrijving weer terug te trekken !!
ik herinner mij namelijk nog harde uitspraken,die er na het laatste pinkstermeeting zijn gedaan over vreemde clubs meenemen in ons gezelschap !!
goelette
oke dan B)

ALLEMAAL AANMELDEN!!!
Merlijn
dan word het heel snel tijd dat daar een uitspraak over komt, ik heb wat mensen al in de wachtrij staan. voornamelijk mijn eigen vrienden, maar toch! Ik ga iig mee, mijn inschrijving zal op tijd aankomen.

ps. Marco, ik heb je dubbelpost verwijderd wink.gif
beast
wink.gif daarom moeten de leden die op het forum zitten de andere leden animeren om deel te nemen aan pfingsttreffen 2005. We hebben zoveel leden dat we toch een hoop op de benen moeten krijgen en met andere woorden op eigen kracht de massa verzamelen. :lol:
beast
[I][SIZE=14][COLOR=orange]invullen die aanmeldingen en inleveren!!!!!!!!!!!!!! :lol:
goelette
QUOTE (beast @ Nov 17 2004, 12:09 AM)
[I][SIZE=14][COLOR=orange]invullen die aanmeldingen en inleveren!!!!!!!!!!!!!! :lol:

je moet nadat je de zin getypt hebt wel noig even klikken op "Sluit alle codes".
Dan werkt het ook nog... happy.gif
beast
sluit alle codes staat nergens dus kan ik het ook niet sluiten wiseguyu, je weet toch picnic!!!!! :lol:
Nightmare
ga huilen ........
goelette
mischien moeten we maar een inzameling doen bij de club om voor jou een brilletje te kopen dan :P

Maar ik moet zeggen dat dit niet een van de duidelijkste dingen van ons forumpie is...

je hebt de drie keuzebalken met lettertype, grootte en kleur. Die heb je kennelijk gevonden. meteen rechts naast kleur staat Sluit alle codes.
en dan verschijnen vanzelf dezelfde dingen tussen haakjes die er ook vóór verschenen zijn, maar dan met een slash (schuine streep) ervoor.

bijvoorbeeld:

[ B] vet [/B] maar dan zonder spaties levert dit op:
vet

geinig he :blink:
beast
ben brildrager, wel opletten he, maar sluit alle codes zie ik echt niet staan en Nederlands moet toch opvallende tussen die engelse crap. maar goed het geeft wat afwisseling in de tekst met nummers en zo :lol:
GM-TEC
Nou ik ben ook van plan om mee tegaan .Heb me integra al verkocht en een Accord type R terug gekocht nummer 46 van de 50 en ben hem van plan apart temaken .

Mvgt Gerco GM-TEC 511[1].gif
beast
thumbsup[1].gif aanmelden 459[1].gif
Pasadino
Verlof is al aangevraagd, of ik het krijg moet ik af wachten wanneer is de uiterste betaal termijn
beast
413[1].gif ik dacht voor 10 januari 2005 moesten de inschrijvingen voldaan zijn, maar ik denk dat Maxim dat beter weet. Joehoe Maxim geef effe antwoord 1520[1].gif 2149[1].gif 459[1].gif
Pasadino
Als dat zo is kan ik niet mee, mijn baas doet moeilijk over mijn zo vroege verlof aan vraag angry.gif
ik zei tegen hem wie het eerst komt wie het eerst maalt
daar was hij het toch niet mee eens
dus ik moet helaas ff afwachten
kaatje
10 januari dat is idd al vroeg jah...vorig jaar kon je je later nog aanmelden maar dan kosten het wat meer
Nightmare
QUOTE (PetjeVTI @ Nov 22 2004, 12:12 PM)
Als dat zo is kan ik niet mee, mijn baas doet moeilijk over mijn zo vroege verlof aan vraag angry.gif
ik zei tegen hem wie het eerst komt wie het eerst maalt
daar was hij het toch niet mee eens
dus ik moet helaas ff afwachten

wat een eikelvan een vent,die baas van jou.
ik zou het gewoon duidelijk op een brieje voorleggen,en dan kan hij het zich op soppen.
het is toch zeer duidelijk dat dat verlof voor jou erg belangrijk is,omdat je al zo vroeg ermee aan komt zetten.
nee,ik begrijp dat soort mensen gewoon niet.mij konden ze toch echt wel de rug op.
datum op een briefje,en hoppa,het verlof is geregeld !!! 512[1].gif
beast
1850[1].gif bij mij deden zo ook moeilijk over deze vroege aanvraag, maar ik heb duidelijk gemaakt dat ik recht op verlof heb en dat ik geen lijfeigene van hen ben. Heb duidelijk gesteld dat ik dan verlof heb eb geboekt is, hoe zij het in de organisatie regelen is niet mijn pakkie aan.

428[1].gif 1906[1].gif stupid[1].gif 512[1].gif
want de heren gaan ook op vacantie wanneer zij willen en wij moeten zogenaamd steeds flexibel zijn 1519[1].gif
GM-TEC
Hoe kom ik aan zo formulier om daar na toe tegaan.

Mvgt, thumbsup[1].gif Gerco
beast
1519[1].gif via Maxim de 2de voorzitter van onze club, adres en dergelijke bij info bestuur 1796[1].gif
beast
413[1].gif 2149[1].gif ps alle leden zouden deze papieren al per post moeten hebben gehad daar zat alles bij 413[1].gif
Nightmare
precies Beast,"alle leden",dus niet alle Honda rijders. 1519[1].gif
angel
iedereen heeft een brief gekregen waar de datum van betalen instaat.
En Gerco mocht je dit nog lezen, wordt lid van onze club! Krijg je nog een extra breezer i.p.v. die twee wat je nog te goed hebt voor de asbak. We hebben een super gezellig club zoals je weet, we willen je er graag bij hebben. Tevens hebben we hard leden nodig die mee gaan naar Oberfranken.
angel
zo mag ik het horen Gerco. Ik vind het alleen erg zonde dat je de integra verkocht hebt. Ik had hem graag willen hebben.
beast
1520[1].gif pfingsttreffen 2005
wij gaan ervoor 512[1].gif
goelette
QUOTE (beast @ Nov 27 2004, 05:17 PM)
1520[1].gif pfingsttreffen 2005
wij gaan ervoor 512[1].gif

heey! eindelijk dan toch gelukt.... zie je nou wel dat "sluit alle codes" er wel stond, zelfs op jouw pc...!

ik weet echt nog niet of ik mee kan aangezien ik midden in een sollicitatieprocedure zit en dus niet weet waar ik tegen die tijd werk en bij wie ik dan dus vrij zou moeten vragen happy.gif
Merlijn
okee. na zwaar offtopic berichten opgeruimd te hebben en 1x waarschuwen, gooi ik dit voor de laatste keer open. Ontopic gaarne.
Nightmare
sorry !!
beast
413[1].gif ik zie geen nieuwe namen op de aanmeldingslijst van Maxim, alle mensen waar zijn jullie?
Nightmare
Minge leve Martin !! hingste dich niet langzaam zelf de konk oes ??!! wink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.