Help - Search - Members - Calendar
Full Version: [todo] HCZLv3
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Mededelingen / Vragen > Website
Merlijn
Jeuj, ik was al bang dat het van een leien dakje liep happy.gif

er moet nog een hoop voorgesleuteld worden om het huidige website gedeelte aan te passen.

met een aankomende verhuizing half maart en tentamens van deze of gene wordt dat alleen maar drukker!

maar goed, we gaan vrolijk door met de nieuwe website.

allereerst zal het forum gemigreerd moeten worden naar een versie 2.0.3. Dit betekent in ieder geval een dag downtime.

bij eerdere testruns op een offline forum loopt de migratie van 1 forumlid stuk. Dit lid zal vantevoren een mail ontvangen dat hij even opnieuw moet registreren of zijn gegevens door moet geven dat ik hem na de migratie weer aanmaak.

verder moet er een mailadres op de server aangeaakt worden (merchandise@hondaclubzuid-limburg.nl) dat verwijst naar diegene die de merchandise doet. doorlinken hiervan gebeurt op de server zelf.

de webshop voor de merchandise is zo goed als klaar. ik moet alleen nog een optie inbouwen welke de HCZL only merchandise kan onderscheiden van het grut.

that's all for now...
lord_fornax
wir sind gespannd !! of zoeget..
beast
511[1].gif keep up the good work!!!!!!!!!!!!!!!!! 512[1].gif
Merlijn
ik zal wel moeten, anders word ik meegesleurd door die enorme bullbar denk ik blush.gif

ff zonder gein, ik doe het graag, maar heb geduld, er komt iets moois voor terug!
Hondapower
mooi zal het zeker worden en goed ook.

keep up the good work!
Merlijn
Update:

we zijn al een heel eind. maar we moeten het forum migreren voordat ik verder kan. Dit zal de komende paar dagen gebeuren, dus het kan zijn dat het forum tijdelijk niet bereikbaar is. Ook niet schrikken als het forum anders uit gaat zien, we proberen het forum dezelfde look en feel te geven als de gewone site. tot laters!
Merlijn
Okee, het forum is nu gemigreerd. Het ziet er allemaal nog niet helemaal juist uit, maar het is even niet anders. Op termijn wordt deze skin weer vervangen door een eigen brouwsel.

ook de smilies zijn erg beperkt op dit moment. ook hieraan wordt nog gewerkt. ze zijn wel meegenomen in de migratie, echter niet helemaal lekker overgenomen.

De reden dat we omgaan naar een nieuwe versie, is dat om de website en het forum juist te kunnen koppelen, we e.e.a. moesten upgraden. Het is voor een goed doel biggrin.gif
Merlijn
Edit, de smilies zijn er weer.

Enkele notes:

we krijgen 4+1 members erbij op het forum:

4 testgebruikers in de groepen:

Members
HCZL Leden
Merchandise (ja die is er nu ook, hallo Nightmare biggrin.gif)
Bestuur

en 1 extra admin, nml Bernd Schorgers (Juggy)
Hij is mijn partner-in-crime in de ontwikkeling van de nieuwe website ! *applaus! biggrin.gif
stupid[1].gif

Enne, bedenk dit: als we al zover zijn dat we het forum gaan upgraden omdat we anders niet verder kunnen, zijn we een heel eind!

Ik wil nog even Maxim, Beast, Nightmare en Bart bedanken. Ik heb zonder hun medeweten hun account in het offline board gebruikt om de verschillende beveiligingsgroepen te testen! Thnx! 1796[1].gif
Merlijn
net gemerkt dat de cookies beetje maf doen. Sessie houdt maar totdat je de browser sluit. aangezien de hele site valt of staat met cookies, is dit vrij essentieel. ik zoek me al rot naar de oplossing...

Net een complete rebuild van het forum gedaan. Probleem blijft.
Hondapower
Dit is dus de voorlopige skin.
Ziet er op zich toch wel netjes uit.

kun je zorgen dat die ads onderaan verdwijnen?
lord_fornax
Ik vind het er wel goed uitzien zo.

Niet alles kan natuurlijk in 1 keer.
Ik zie ook dat de fast reply er standaard alweer inzit.

Goed bezig !!
Merlijn
QUOTE (Hondapower @ Jan 22 2005, 10:08 PM)
Dit is dus de voorlopige skin.
Ziet er op zich toch wel netjes uit.
kun je zorgen dat die ads onderaan verdwijnen?
*

Nu nog niet, in de final wel denk ik. *shhht, is een gehackte versie*
beast
help, ik snap er nu niks meer van, kan er aub een kleine uitleg wat de knoppen zijn en moet ik nu elke keer als ik de site bezoek inloggen, sorry, hoor, het ziet er mooi uit. Maar nu weet ik echt niet meer wat ik moet doen, ik hoop dat dit al goed gaat. Met andere woorden, nogmaals help
Merlijn
kan iemand hem ff uitleggen dat hij de cookies moet flushen? (ik heb geen IE bij de hand)

ik zal ff zijn password opnieuw salten opdat zijn cookie ongeldig is en hij een nieuw krijgt.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.