Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Kleine kentekenplaten
Honda Club Zuid-Limburg.nl > TechCorner > Exterieur
Crivic
K heb een civic coupe uit 96 (oude model)
en ik wil kleine kentekenplaten erop zetten.
Dit kan alleen met goedkeuring van de 23[1].gif RDW.Ik ben nu op zoek naar het stuk wat in de achterklep zit( rondom de nummerplaat). Dit kan besteld worden maar dan moet ik het chassisnummer hebben van een civic coupe die dit onderdeel standaard heeft blink.gif . Kan iemand me hierbij of hieraan helpen????! thumbsup[1].gif MazzzL
Hondapower
Die goedkeuring krijg je nooit.
En als je er ongekeurd mee rond gaat rijden krijg je ook zeker een bekeuring.
Maxim
Ik kan je zeggen dat die truc niet gaat werken.

Je hebt een auto met EU-typegoedkeuring, dus grote GAIK-plaat. Kennis van me is met eenzelfde Civic coupé MET USA-kentekenuitsparing (dat wat jij nu zoekt) naar RDW geweest om zijn uit Duitsland afkomstige auto dus in te voeren. Het eerste wat ze dede, was dat ding er dus weer vanaf halen, anders werd hij gewoonweg niet goedgekeurd.

En van een bekeuring krijgen voor een 18.2 plaat (de kleine), kan ik je ook garanderen dat je die gewoon krijgt, ook al heb je geen plaats om een groete te monteren. Dat is geen reden voor de agent om te zeggen: "He, inderdaad, je hebt helemaal geen plaats voor de grote plaat."
Crivic
ga ut gewoon proberen. Als ze bij voorbaat al wisten bij de rdw dat ik die goedkeuring nooit zal krijgen lieten ze me niet langskomen. Ga het op zn minst proberen...thanxx voor de reply
Crivic
ennuuuuuhhh...die vriend van je....Heeft ie die uitsparing nog liggen?!?!?!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.