jon
Feb 10 2005, 08:13 PM

Kwam hem ergens anders tegen:
Hier even klikkenGaat toch alweer de goede kant op.
Pasadino
Feb 10 2005, 08:22 PM
mijn zegen hebben ze wat een mooie auto, nix meer aan doen
goelette
Feb 10 2005, 08:39 PM
er komen vast nog deurgrepen op
Hondapower
Feb 10 2005, 11:19 PM
als je dat ding vergelijkt met de spyshots van de nieuwe hatch, dan lijkt het best op elkaar, en het zou dus kunnen dat dit echt richting het nieuwe model gaat.
Denk al die tuning eraf, heldere koplampen en je hebt best een mooie coupe.
Merlijn
Feb 11 2005, 08:40 AM
Nou, doe mij deze maar
lord_fornax
Feb 11 2005, 10:22 AM
jammie, ze zijn weer goed bezg !!
Maxim
Feb 11 2005, 11:46 AM
Het concept is op de foto's afgaand zeer mooi en sportief. Van de zijkant heeft ie wel iets weg van de Audi TT.
Het jammere van Concepts is altijd dat de uiteindelijke versie al die leuke dingen niet heeft. Zo zal het vleugeltje wat beschaafder worden, de uitlaat in het midden misschien toch weer anders, heldere koplampen, standaard geen mistlampen, de remmen wat kleiner, motorkap in de kleur van de auto.
Dus zo hoe hij hier op de foto staat, is al een redelijk "getunede" wagen. Van mij mag hij zo in productie, maar wie luistert er nu naar mij...
Merlijn
Feb 11 2005, 01:04 PM

Ik?
goelette
Feb 11 2005, 05:43 PM
nou, ik vind hem niet op de audi TT lijken, ik vind hem mooier! TT is damesautootje, en deze Civic ook wel beetje, maar laaaang niet zo erg. Ben benieuwd hoe erg de uiteindelijke versie gaat afwijken, gaat nog flink schelen ben ik bang.
Pasadino
Feb 20 2005, 11:36 AM
Heb bij de hondamatics een filmpje gevonden van,
de onthulling!
http://video.vtec.net.nyud.net:8090/06/civic/06si_tov.wmv thxx too assitsch
Hondapower
Feb 20 2005, 04:08 PM
op het filmpje vind ik m mooier dan op de foto's.
De auto lijkt al heel erg af, ik denk niet dat het uiteindelijke model veel af gaat wijken.
Ja die remmen zullen er natuurlijk niet op zitten en die flitsende dingen zullen wat meer beschaafd worden gemaakt maar het basisconcept vind ik heel mooi.
Alleen mogen ze nog iets aan de achterkant veranderen, de voorkant is veel sportiever dan de achterkant.
Ik denk dat ze in de VS enorm zullen scoren met deze coupé, en dat mag ook wel weer een keer want het huidige model doet dat schijnbaar niet zo goed.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.