Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Spoiler Monteren?
Honda Club Zuid-Limburg.nl > TechCorner > Exterieur
goelette
Ik heb sinds kort een dakspoilertje voor de crx. En het mooie is, hij is al gespoten. Niet zo mooi is dat het de verkeerde kleur is. Wel weer mooi is dat de kleur er heel erg op lijkt...
Nu het dilemma: ik kan hem nu monteren, en tzt ooit eens laten spuiten. Er zullen binnenkort namelijk nog wel meer dingen aankomen die gespoten moeten worden. Dat kan ik dan natuurlijk beter allemaal tegelijk doen. Ik rij dan nu wel rond met een verkeerde kleur spoiloer. Maar hoeveel mensen rijden er maanden met een witte spoiler of bumper... happy.gif
Maar misshcien is het beter om hem nog niet te monteren, omdat ie dan straks beter/gemakkelijker gespoten kan worden.
Wat zou ik doen?

fotootje: klik hier (niet als je modem hebt)
Maxim
Volgens mij moet deze spoiler geplakt worden. Als dat zo is, dan zou ik hem nog niet monteren, maar pas als hij gespoten is.
Hondapower
is een plakspoiler.
niet doen dus.
goelette
is inderdaad plakspoiler... Dan nog maar wat geduld opbrengen tot ik weet wat er nog meer gespoten moet worden... happy.gif
Pasadino
die kleur lijkt er wel verdomd veel op, op de foto tenminste
Avaloon
Hé... je kunt hem ook ondersteboven, voor, onder je auto plakken.. :-)
goelette
ik heb hem nu op de achterbank liggen. Dat ziet er ook al wel goed uit
Fonzie
Volgens mij gewoon eens goed opboenen!!!
Want volgens mij is het de kleur alleen wat DOF!!!

Gr. Accord-Racer
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.