Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Kleppendeksel
Honda Club Zuid-Limburg.nl > TechCorner > Motorisch
badboy4life
Weet iemand hier in Limburg een bedrijf of een hobbyist die mijn kleppendeksel kan polijsten? Of zal ik hem maar op een of andere manier rood maken??
Maxim
Je kunt het kleppendeksel laten zandstralen en dan zelf met een polijstding op je boor de zaak polijsten.

Rood is ook mooi, maar dat ligt wel een beetje aan de kleur van je auto.
badboy4life
Zelf polijsten gaat me wat te ver haha, ik heb een zwarte Coupé....
Hondapower
Met een SOHC kleppendeksel is zelf polijsten echt niet moeilijk.
badboy4life
Tja ik heb echt 0,0 ervaring met zoiets... wie helpt, tegen vergoeding uiteraard wink.gif
VTECrider
Als je iets gevonden hebt.... mijn kleppendeksel van mijn EE9 moet ook een keer aangepakt worden...
Fonzie
Dan ben je niet de enige. Want ik WIL mijn kleppendeksel ook polijsten! :sarc

Maar dan moet je ook zeker weer een nieuwe klepdeksel pakking halen.

Gr. Accord-Racer
:zzz
crxed9
Bij een zwarte auto zou ik voor een rood kleppendeksel gaan...
Fonzie
Hoi.

Ik heb een grijse bijna zwarte Accord (ik kan hem je niet laten zien, want ik heb nog geen eigen site. Weet niet hoe moet? angry.gif ) Maar om de kleppendeksel ook ROOD te maken lijkt me wat overdreven! Want ik heb het hitteschild wat aan het uitlaatspruitstuk zit ook al ROOD by the way ziet strak uit! (heb ik zelf gespoten) Heb je ook nog andere ideen, zoals waar je goedkoop slangetjes krijgt in kleur? carter ontluchting enzo...?!?

Gr. Accord-Racer
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.