Help - Search - Members - Calendar
Full Version: crx vtec
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Modellen > CRX / Del Sol
AssItch
Ik ben er al een tijdje over aan het denken om mijn ed9 te verruilen voor een ee8...
maar ik twijfel....
punt een is het feit dat als ik op dit moment mijn auto ga verkopen ik er helemaal nix voor terug krijg.... aangezien er overal aan geschuurd en geverfd is.... ziet er niet uit...

punt twee is dat het vinden van een echt goeie vtec naar het schijnt heel moeilijk is.... zijn ze allemaal zo afgetrapt ofzo? of wat is het probleem?

mijn ed9 is technisch helemaal tiptop.... helemaal nix geleden.... helemaal origineel gekocht....

ik weet het niet meer....
kan iemand adviseren? :-)
thnx
VTECrider
zie reacties op topic in CCH forum
AssItch
hmmm... kumse mich hie auch al lestig valle? :-)
Maxim
Een goede VTEC vinden is echt een probleem.

Ik zal je zeer zeker aanradeb om in Duitsland te gaan zoeken, want je kans om een goede VTEC te vinden wordt aanzienlijk groter.

Daar staan af en toe echt orginele EE8jes te koop die als 2e auto gebruikt zijn met net geen ton gelopen. Dat is geweldig. Prijzen voor een goede liggen tussen de 4000 en 5000 Euro's. En dan wel nog invoeren.
klubbhead
een vtec is gewoon moeilijk te vinden inderdaad, kheb zelf ook een ed9, 113k origineel gelopen..

ben al een paar maanden aan 't twijfelen om een vtec te kopen en mijn ed9 weg te doen.. maarja, vind maar eens een goede vtikker zonder de bekende tik, meestal de koppeling die vervangen moet worden zo rond de 120k etc..

ik blijf maar mijn ed9 rondsturen denk ik :P
AssItch
ik ga het toch proberen.... kijken of ik een fatsoenlijke kan vinden...
rob16ivt
Ik heb vorige week nog een goede Nederlander verkocht.....
AssItch
daar heb ik nix aan :-P
Maxim
Een lid (Aquila) heeft voor een goede prijs een zeer nette VTEC gekocht. Alleen roest op het dakje. De spatbord randen waren goed. Daar moet hij wel snel even iets bijwerken, want het begint op 1 plekje te komen.

Verder rijdt de CRX geweldig, is het interieur nog zeer goed, op de stoelen na.

En dat voor € 3000,-
delta_lima
goed zoeken, met gleuk haal je er heus wel ergens eentje uit, je betaald er alleen voor........
Pasadino
er staat bij de citroen garage in hoensbroek ook een langs de weg, een zwarte, weet er nix van maar is misschien de moeite waard om te gaan kijke!!
AssItch
thnx... maar ik ben neit meer op zoek... ik hou mijn ed9 gewoon... en als ik es geld teveel heb komt er een b16a1 in...
Maxim
Ha, het B16A1 virus begint hier ook al aardig toe te slaan happy.gif happy.gif happy.gif
AssItch
had een tijdje terug een goeie b16a1 kunnen bemachtigen.... toch maar neit gedaan omdat er nog een hoop andere dingen vervangen moesten worden aan de auto
becasİ
wel nog aan t zoeken? zonde om je ed9 te verruilen hoor....
@ Maxim: waar heb jij je blokje vandaan? uit duitsland dat weet ik, maar ik bedoel op internet gevonden of uit duitse krantjes?
AssItch
ben niet van plan de rex weg te doen.... maar als iemand me nou vraagt of ik hm verkoop zeg ik altijd ja... als ik een mooi prijsje kan krijgen ervoor dan issie verkocht...
becasİ
mijne nie.... tot aan de dood! kweet nu wat ik onder me vot heb, en anders moet ik op zoek gaan naar een andre mooie en vooral goeie rex (vtec?).
ik ga hier wel ooit eens een A1 blok in lepelen..... ooit.......
AssItch
als ie verkocht zou worden zou ik voor een sol gaan denk ik.... toch allemaal iets nieuwer... en ook een super karretje....
destuiker
Ik hen nog 2 Vtec's staan iemand interesse??Nen zwarten en nen Azuur-blauwen
Merlijn
De stuiker :"plaats dit aub even waar het hoort ja?
becasİ
toch een sol....:hoho
AssItch
yup... wink.gif
AKKI
ik ken het probleem, alhoewel ik geen verstand heb van "wat nou een goeie rex is" vind ik al helemaal geen goede VTEC. balen balen balen. want ik wil volgend jaar toch ook wel een hebben. en daarvoor naar duistland moeten gaan is een beetje sjit. ach ja. het is nog een jaar. I'll keep lookin'
jupke
staan wel enkele nette vtec,s kosten alleen veel centjes,en dat wil niemand uitgeven vaak voor 14 jaar oude auto,dus dan kom je automatisch op een mindere vtec uit.
AKKI
ik heb er boven aan mn straat ene staan. leuke bak..... real vtec. met hendig sjun interieur. kapotte bumper maar voor de rest okee.

kijken of ie m verkoopt over een jaar
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.