Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Targa Clear ....... Kijk Zelf Maar
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Modellen > CRX / Del Sol
Nightmare

ik denk dat dit voldoende informatie is,toch ??!!

nu bij Showoff Imports voor 235 euro voor de del sol !!
Pasadino
Dat zou nog eens een reden zijn om een Sol te kopen cool.gif
Nightmare
krijgt dat neusje eindelijk eens een lift !! heeft lang geduurd.nu nog de chrome uitvoering.
Maxim
QUOTE (Nightmare @ Sep 14 2005, 10:41 PM)
krijgt dat neusje eindelijk eens een lift !! heeft lang geduurd.nu nog de chrome uitvoering.
*

De Chrome versie is al 2 maanden leverbaar. Hou zoiets natuurlijk in de smiezen.

Kosten ongeveer hetzelfde.

Ik vind alleen de vorm van de reflector binen in de lamp een beetje vreemd. De Civic 92-96 heeft dat dacht ik niet, die cvind ik net iets mooier. Maar als de pasvorm net zo kut is als de 88-91 angel eye lampen, dan is het alweer 200 euro te duur. En natuurlijk geen E-keur erin, dus bekeuring happy.gif
Nightmare
QUOTE (Maxim @ Sep 14 2005, 11:46 PM)
Hou zoiets natuurlijk in de smiezen.
*

Dan vind ik het wel van de zotten dat jullie ze nog niet hebben !! thumbsdown[1].gif
Maxim
QUOTE (Nightmare @ Sep 14 2005, 11:48 PM)
Dan vind ik het wel van de zotten dat jullie ze nog niet hebben !! thumbsdown[1].gif
*

€€€€€, hypotheek, eten, €€€€€, kleren, internet, €€€€€, da vinci code, €€€€€, gas, €€€€€, bier, €€€€€, contributie Honda club, benzine, €€€€€

Sinds de Euro kan ik het geld niet meer zelf printen...
Nightmare
zie heir nu eindelijk de one piece koplampen in chrome en zwart voor de targa !!

zijn niet vooradig,maar wel te bestellen voor 15 november bij showoff.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.