Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ramen Tinten
Honda Club Zuid-Limburg.nl > TechCorner > Exterieur
Civicje
Hey!

Heeft iemand een idee wat de kostprijs daarvan is?
Het is niet de bedoeling ze pikzwart te maken, enkel een beetje zwart te tinten zodat niet iedereen meteen ziet van hé, die ruiten zijn geblendeerd maar dat het meer zo een speciale uitstraling geeft en de mensen echt moeten zoeken van wat zou dat nu toch kunnen veroorzaken....

Dus gewoon het zwarter tinten van de ramen, hoeveel zou dat ongeveer kunnen kosten? Het zouden eigenlijk alle ramen moeten zijn... zodus, de voorruit, de zijruiten vooraan en achteraan, de kofferruiten opzij en de kofferruit achteraan... da's in totaal 8 ruiten blush.gif
Merlijn
denk dat weinig bedrijven zich aan de voorruit wagen
lord_fornax
Of de voorruit moet gecoat worden..
Civicje
Er zit nu al standaard zo'n getinte zonneband op, alé, dat zit in mijn ruit, het is geen sticker ofzo hé, het glas is daar gewoon al getint, standaard van toen ie uit de garage kwam dus da's nog het minste als ze dat niet verder willen uittinten tot gans de ruit maar die 7 anderen dan? Hoeveel zou dat kosten?

En wat is coaten van een voorruit? blush.gif
jupke
ik gok rond de 350-400€ en in schijndel zit een bedrijf dat beplakt ook de voorraam
Avaloon
Ik denk overigens dat de bedrijven er geen problemen van maken, alleen de politie.
beast
vooral voorruit, ohmy.gif kassa
blue spider
ik had alles getint ook de voorruit , was echt super . tot dat ik begin dit jaar in een maand 6 keer werd aangehouden door de politie . geen bon ofzo maar telkens een uurtje kwijt vanwege de discussie's . kreeg in maart een steen op de voorruit en was voor mij gelijk een goed excuus om de zijkanten er ook af te halen . wel is mijn achterrruit nog getint wat nog een beetje een donker effekt geeft . ik dus ruim een jaar ronde gereden zo . zal het niet meer doen tenzij het wettelijk mag , was toendertijd z,n 450 euro kwijt dacht ik , maar weet het niet precies meer . biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.