Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Foto's Van Mijn Concerto!
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Modellen > Overige
Civicje
Hier stond hij nog bij de garage, was nog niet opgepoetst en nog niet zoals ik hem wou, ondertussen is er al een ietsiepietsie aan veranderd zoals volledige opkuisbeurt met waxen enz waardoor hij nu blinkt als een spiegeltje, twee hondasport stickers met japans teken en een derde remlicht vanboven aan zijn kofferruit en een alarm...
'k Zou doodgraag zijn ramen nog laten tinten en eventueel nog het één en ander als mensen mij tips kunnen geven? Stille hint happy.gif biggrin.gif wink.gif

Foto van mezelf heb ik nog niet... maar die komt er ook aan tongue.gif
Merlijn
op het eerste oog net wagentje happy.gif zie alleen schade linksachter onder de stootstrip?
Hondapower
ziet er nog netjes uit voor zijn leeftijd
Marco DXI 92
Ja, vind ik ook. Nog een heel nette auto.
Civicje
Is vorige maand 12 jaar geworden en inderdaad, klein akkefietje onder linker stootstrip op achterbumper maar meteen bewerkt zodat het niet kan roesten maar blijkbaar niet helemaal in het juiste kleur... ach ben al blij dat de vorige eigenaar er toch iets aan deed zodat het niet zou roesten...
Kan nog altijd herspoten worden hé cool.gif
Fonzie
Hint : Heb nog een leuke sportuitlaat voor je liggen prijs worden we wel eens thumbsup[1].gif
Maar voor de rest een leuke auto en wat ook belangrijk is je hebt de kleur al mee! biggrin.gif
Pasadino
leuk autoke, mag alleen wat naar beneden.
Civicje
Wat zou je zelf graag willen voor die uitlaat Racer?
En hoe ziet die eruit? Heb je daar een fotootje van of zoiets? biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.