Dus toch maar mijn mini projectje hé
Wat reeds gebeurde:
Installeren 3de stoplicht en draadloos alarm aanschaffen en stickers in mat zwart van een japans teken en daaronder hondasport voor op zijn flank aan weerszijden....
Wat nu als eerste op het programma staat:
* Dubbele uitlaat.... Foto hieronder
* Tinten van de achterste ruiten.... Foto hieronder
* Belettering van de achterruit => De "H" van Honda in een japans teken verwerkt (28 cm hoog) in het wit zodat het afsteekt tegen de getinte ruiten hé.... Foto hieronder
* Eventueel professioneel alarm laten installeren nog... Geen foto
* Uitbreiden van de reeds bestaande centrale vergrendeling tot vergrendeling vanop afstand en met de functies "auto opsporen"
en "trunk release" vanop afstand... Geen foto
* en eventueel als alles hierboven afgewerkt is en ik heb nog zin en tijd wordt er een bescheiden stappende duitse herder in vooraanzicht gezandstraalt op mijn twee zij - kofferruitjes.... en dan eventueel toch nog andere alu velgen... Geen foto
FOTO'S:
Dubbele uitlaat
.jpeg)
Getinte ramen => dit heb ikzelf gedaan aan de hand van paintshop dus het is niet heel professioneel maar het geeft een goed beeld van hoe het eruit zou gaan zien, alleen denk ik dat ik iets lichter van tint zou gaan, niet zo donker dus.....
.jpeg)
.jpeg)
Belettering Honda logo = 28 cm hoog
.gif)
Eerlijk zeggen wat jullie erover vinden of niet mooi vinden en wat juist wel enz enz hé?
Groetjes,
Nikita xxx