Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Verwijderen Originele Pookknop
Honda Club Zuid-Limburg.nl > TechCorner > Interieur
Civicje
Hey allemaal,

Heb vanmiddag zitten kijken naar de pook van mijn auto en hoe krijg je in godsnaam die originele pookknop daaraf?
Is precies vastgeplakt daarop, kan dat? angry.gif

Idem voor de originele handrem cover of zet je dat daar gewoon overheen dan de nieuwe cover?
Help, 't lukt me niet angry.gif

En heb mijn motorkap opengedaan en vindt in godsnaam niet waar mijn lichten zitten, heb het wel gevonden denk ik maar ben niet zeker en durf niet goed trekken eraan, denk dat het zo in een zwart omhulsel zit dat je uit iets anders moet trekken en dat daar het lichtje inzit, kan dat?

En mijn dashboard wil niet open! Ik zou willen blauwe verlichting achter mijn dashboard steken maar ik krijg dat ding niet open of zit het gloeilampje van je dashboard daar niet maar bij de fuses onder het stuur?
goelette
Pookknop gaat er normaal gesproken af door te draaien. Tegen de klok in uiteraard.

handremcover is moeilijker verhaal, weet niet zeker hoe die vast zit. Weet niet eens zeker of die er af kan. Vaak komt de nieuwe cover er gewoon overheen?

Lichten twee mogelijkheden. Ofwel je ziet een rond rubber zitten met een stekker middenin. Trek de stekker los (kan zwaar gaan), dan het rubber er van af, en dan zie je een ijzeren klemmetje. Voorzichtig kijken hoe die vastzit, en dan losmaken. In omgekeerde volgorde weer in elkaar. Mogelijkheid twee is dat er een harde kap overheen zit met een ijzeren beugel. Buig de beugel voorzichtig aan de kant en haal de kap er af. Je ziet dan weer vanzelf het lampje zitten met het kleine beugeltje er overheen.

Dashboard uit elkaar is een kunst op zich. Even zoeken naar de schroeven. Zitten vaak verstopt onder afdekkapjes die je met een kleine schroevendraaier er uit kunt wippen.

Veel plezier!
Pasadino
Handrem greep kan er niet vanaf heb dat bij een civic gehad die heb ik in 100.00 stukjes gebroken,
bleek vastgelijmd te zitten, je kunt ook vijlen maar daar heb je een hoop troep van en je bent er lang mee bezig!
Pasadino
1519[1].gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.