Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Achterbak kiepen
Honda Club Zuid-Limburg.nl > TechCorner > Exterieur
Merlijn
Huh? zul je wel denken ?

geen idee hoe ik het moet omschrijven, maar Andre van de club kan het bouwen.

hier alvast wat pics!

goelette
euh tja, dat kan volgens mij iedereen bouwen....
Ik heb die constructie even bekeken in Asten laatst, daar waren er een paar die dat hadden.
1) schroef de achterklep los van het originele scharnier
2) Koop twee scharniertjes van 2,95 bij de gamma
3) schroef de ene helft van je scharnier op de klep, en de andere helft op het originele scharnier

4) KLAAAARRRRR

Of ik moet me al HEEEL sterk vergissen natuurlijk...

greetzzzz

(PS, kleine kans dat dit gaat werken op een crx, dus daar begin ik maar niet aan... :P )
(PS2, deze constructie lijkt me niet echt handig eigenlijk, als je grotere dingen wil inladen. Maar in Asten was er een die had ook nog een schuifje erop gemaakt waarmee hij zijn constructie kon vergrendelen, zodat het op de "oude" manier werkt... Dat vond ik dan wel weer erg doordacht)
Hondapower
andre heeft het ook zo gemaakt dat de klep normaal opengaat, en voor op meetings kan ie 2 boutjes eruit draaien en dan heeft hij dus de 'kantelklep'.
Merlijn
! KLEP DICHT !

Humz, ik overdrijf weer wink.gif
Maxim
Gaat dit net zoals bij een Porsche 911, dat de klep zo gaat staan bij bv 120 KM/H op de autoweg, zodat je meer downforce krijgt?
Merlijn
Denk dat dan de spiekers erg hard gaan trillen en dat je dan resonantie krijgt in je boost system...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.