Civicje
Oct 7 2005, 10:42 PM
Als je striping op je auto wil hoe wordt dat dan gedaan? Heb daar dus de ballen verstand van hé
En is dat doorgaans duur?
Zelf kun je dat niet zeker hé?
Pasadino
Oct 8 2005, 03:57 PM
Mijn visie over striping is het moet een finishing touch zijn. Als je op een bijna standaard auto striping gaat plakken (heb het dan over grote schreeuwerige cq vette striping, geen eenvoudig lijntje)ziet dat eruit als, ik wil wel een vette auto maar heb er eigenlijk geen geld voor, dus als je voorlopig je auto niet al te veel veranderd,raad ik een striping niet aan!
Mijn volgorde in auto styling zou zijn:
- auto naar keuze kopen (als het nodig is roest vrij maken)
- Auto in één kleur laten maken( bv bumpers in kleur)
- Sport velgen
- verlagen
- uitlaat
tot hier kan ook ander volgorde
- striping
voor de extremere styling
- als gewone styling
- bumperset & side skirts
- en dan striping
Dit is mijn mening, er kunnen geen rechten ontleent worden aan deze tekst, en voor risico's en nevenwerkingen raadpleeg uw arts of apotheker!
Civicje
Oct 8 2005, 05:57 PM
Verlagen is hier echter echt niet mogelijk helaas, de wegen zijn hier in oostende echt niet goed en de plotse lagere plekken in de weg en dan de plotse hogere plekken zouden ervoor zorgen dat ik elke week een nieuwe bumper en uitlaat enz mag steken ofwel ze mag gaan oprapen langs de kant van de weg....
Heb nu soms al miserie om bepaalde terreinen (doe ook aan hondenafrichting) op te raken met de concerto zijn bumper vanvoor doordat zijn neus zo lang is en hij vaak geneigd is daardoor te haperen als het eerst omlaag en dan direct terug omhoog gaat het terrein.....
Nightmare
Oct 8 2005, 06:20 PM
ik persoonlijk zou ook geen striping adviseren op een redelijk standaard uitziende auto.een striping is voor mij eigenlijk meer van de auto is klaar,voorzien van bodykit enz,maar ik wil meer,meer,meer ....... en dan komt een striping.
(als je er van houd natuurlijk !!)
(ik dus wel)
Pasadino
Oct 8 2005, 09:36 PM
je kunt een auto ook optisch lager leggen door een grotere velg te nemen! ind etoekomst dan hè.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.