Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toolbar Cq Searchbar Elende !!
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
Nightmare
ben ik op diverse crack sites geweest om een serie nummer te zoeken,heb ik opeens een search toolbar gekregen,en krijg deze niet meer weg !!
deze heet "azesearch" en is potverdorie nogal hard nekkig.normaal effe naar software,en weg ermee,maar nu niet.krijg ook elke keer van die extra mappen in mijn favorieten lijst,die ik weg knikker,en gelijk weer terug zijn.leuke bezigheid zo.
wie heeft tips ?????
Pasadino
heb dit ook eens gehad heb toen een mail gestuurd naar de site admin daar die heeft me toen netjes een beschrijving gestuurd hoe te verwijderen! of die van jou dat ookdoet weet ik nie!
Merlijn
www.hitmanpro.nl happy.gif
Marco DXI 92
Ja, hitman pro werkt normaal prima. thumbsup[1].gif
Maxim
Alsje crack sites gaat bezoeken, kun je dat het beste doen met Mozilla Firefox. Deze is er niet (zo) gevoelig voor. Doe ik ook altijd en heb 0 problemen ermee.

Je kunt de balk uitschakel (onzichtbaar maken) door naast je standaard knoppen in IE op de rechtermuisknop te klikken en het vinkje uitschakelen bij een "bar".
Nightmare
lukt niet !! gelijk weer terug.
Hondapower
die bars zijn ook altijd spyware!
als je m onzichtbaar maakt, dat blijft ie toch werken.

Je moet even googlen naar de naam van die bar.
Vaak staan er wel instructies ergens hoe je die precies weg kan halen.

Elke bar werkt weer anders.

Ik heb er ook eens eentje gehad, 3 weken bezig geweest om m weg te krijgen.
Nightmare
ik heb dat hitmanpro geinstaleerd,maar daar kwamen gelijk 20 andere pragrammas bij !! bleef maar instaleren.maar nog steeds vaak pop ups !!
Merlijn
hitmanpro is een soort macro-programma wat onder andere Ad-aware en SpyBlaster aanstuurt. hij laat dus feitelijk 7 anti-spyware programma's lopen. om jou van je probleem af te helpen.

gewoon uit laten ratelen.... eerste paar keer op I Agree / I accept klikken (alleen de eerste keer nodig)
Nightmare
van dat hitman werdt ik ook al niet echt vrolijk van !! heb maar weer geformateerd !!! werkt altijd.nu weer alles in orde,en belangrijkst;geen spam !!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.