Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Petje Vti Weer Aan De Striping
Honda Club Zuid-Limburg.nl > TechCorner > Exterieur
Pasadino

Edit kleuren gewijzigd!

wat hier wit uit ziet is zilver!

Take 2
Beetje meer in de stijl van de "zwarte"

Dit is voor 90% zeker het eind resultaat

leike_t
huh.gif ik vind het echt zonde als je een striping op zo'n strakke bak zet... closedeyes.gif maar ja, je moet het uiteindelijk toch zelf weten dry.gif
Pasadino
Jah je kent mij natuurlijk niet persoonlijk
anders zou je weten dat ik een striping tic heb! happy.gif
Nightmare
striping roeleerd !!!! maar .... euhh ..... thumbsdown[1].gif

sorry pat,maar ik heb beter werk van jou gezien wink.gif

wat is met je velgen gebeurd ?? lijken wel legerwielen !! gaat ze toch niet zwart maken ...... toch ??
Pasadino
Ach daar heb jij toch helemaal geen verstand van!!! 1519[1].gif laugh.gif

velgen worden antraciet kleur dit is maar ff erop geknoeid, voor een totaal beeld te krijgen, het is ook nog maar een begin heb net als jij 20 voorbeelden nodig tot dat ik een keuze ken maken!!! 512[1].gif
Nightmare
QUOTE (PetjeVTI @ Oct 19 2005, 10:46 PM)
Ach daar heb jij toch helemaal geen verstand van!!! 1519[1].gif  laugh.gif
*

wacht maar zaterdag !! duw ik je de berg af ..... hehehehe .....
velgen worden antraciet kleur
*

ik vind zoals het nu is,dat zilver veel mooier staan op jou kleur.
heb net als jij 20 voorbeelden nodig
*

hahahaha .... zit je ook weer uren achter de pc te ergeren en te deleten ?? hahahaha ... kut werk.
Pasadino
ik vind zoals het nu is,dat zilver veel mooier staan op jou kleur.

hmm, mischien eens een ander richting inslaan! 459[1].gif
Nightmare
euhh ..... jou auto,jou fantasie hoor !!! was alleen de mening van 1 iemand.zullen vast velen wel mooi vinden.ik hou alleen niet van die donkere velgen.zoals velen niet van chrome houden.
Pasadino
zelf vind ik de stripe Super ben alleen nog met de kleuren aan het stoeien, de velgen moeten toch gespoten worden dus de kleur keuze kan ik nog bepalen!
Filter
ik zou het niet doen petje. Maar dat is mijn mening.
Avaloon
Toch weer blauw en zwart.... :-)
Pasadino
weet het nog niet heb nu ook eens met andere kleuren geexpirimenteerd zie 1e post

er ligt nog een stripe op de teken tafel dus ff bekijken hoe en wat!
Nightmare
idd,mischien andere kleuren.wat dacht je van iets andere groene tinten als je auto ?? lijkt me wel strak.als je toch bezig bent,doe es ??

of iets met wit,en dan de velgen ook wit ??!! doe ook es ??
Marco DXI 92
Ziet er leuk uit, maar persoonlijk zou ik hem achteraan door laten lopen.
Je begint helemaal voor op de bumper, en dan vind ik het mooier als je ook iets meer richting kofferbak gaat. Net boven de wielkas.
lord_fornax
Ik vind idd als je alleen onderaan de striping soet, lijkt het zo geduwd allemaal, en de rest van de wagen is dan helemaal kaal.
Ik zou het iets meer uitrekken, om het iets rustiger te laten lijken.

Maar ook dat is mijn mening, uiteindelijk ben jijzelf degene wat de beslissing maakt, en het erop plakt.

Of misschien de merklogootjes van de skirt af en deze achterop doen, heeft niemand, en misschien is het ook heel apart.
Pasadino
Ik heb al van alles geprobeert maar het is het net allemaal niet eigenlijk. endit is het resultaat van onge veer 5 uurtjes achter de pc, ik begin dus pas net laugh.gif

ik vind de opbouwend kritiek trouwens wel heel leuk, zo zie je, wat mensen verschillend denken over een striping, en ik kan er wel wat goed ideeen uithalen
Pasadino
QUOTE (Nightmare @ Oct 20 2005, 08:13 AM)
idd,mischien andere kleuren.wat dacht je van iets andere groene tinten als je auto ??
*

Heb ik ook aan zitten denken, alleen om dat er toch een lichte flipflop in de lak zit ben ik bang dat het in het echt tegen valt met groen op groen
Civicje
'k Zie het ontwerp niet echt graag, precies zo klein en 'k wil wel maar 'k kan niet, sorry voor de uitdrukking maar 'k vind dat je het iets meer moet laten uitlopen naar omhoog en naar achteren op de auto
RobertVti
Dikke bak!! ik vind zonder mooier!!

maar ja ik hoef er niet in te rijden.... biggrin.gif

PS beetje offtopic maar is dat de polyurethaan uitvoering van de Tsunami???

Greetz Robert
Pasadino
yep orgineel Tsunami lees polyurethaan

P.S. striping loze auto's zijn de trend van het moment, maar aangezien ik met alles achter loop
lees JDM style, vind ik striping wel strak. cool.gif biggrin.gif

Er ligt nog een (eenvoudiggere) striping op de teken tafel, ff afwachten wat daar uit komt, dan ga ik pas een beslissing nemen,

keep you posted!!! 459[1].gif
Hondapower
ik vind de lijnen te scherp en de kleuren kunnen ook beter.
beast
waarom steeds dat onder langs , waarom niet eens vanaf midden voor wielkast en dan naar achteren, lekker breed uitlopend, maar de ruw schets vind ik niet slecht 512[1].gif
goelette
naar mijn mening is de achterkant zo te kaal, of de voorkant te druk... happy.gif
Zou hem wat hoger laten doorlopen. Misschien zelfs over het dak heen, zie je ook niet vaak.
RobertVti
Tot op heden kun je deze tsunami op 1 hand tellen in ne!!

Verder ben ik benieuwd naar het eindresultaat!!

Succes!!
Pasadino
QUOTE (RobertVti @ Oct 20 2005, 07:23 PM)
Tot op heden kun je deze tsunami op 1 hand tellen in ne!!

Verder ben ik benieuwd naar het eindresultaat!!

Succes!!
*

Ja klopt!!

en

Ik ben zelf ook benieuwd naar het eind resultaat
maar ik ben er voorlopig nog niet uit!
Civicje
Owwwww ja take 2 is al heeeeeeeeeeeel wat beter thumbsup[1].gif
Marco DXI 92
Die 2e vind ik persoonlijk beter.
Probeer eens of je met die 1e ook wat meer naar achter kunt.
Hondapower
Die 2e is veel mooier.
Misschien een idee om de grijze lijn die door et voorwiel loopt ook bij het achterwiel te maken.

En misschien een andere kleur dan rood.
Pasadino
ontwerp ligt er ook met blauw (heeft ook mijn voorkeur) alleen is ie dan niet zo mooi! maar ga eerst met de auto langs de stikker boer voordatik uberhaupt een definitieve kleur bepaal ongeacht welke striping het wordt!
lord_fornax
De 2e is beter, wat meer op snelheid.

De eerste lijkt een beetje, ik heb hard gereden, daarna hard geremd, en alles is naar beneden gevallen.. wink.gif (niet verkeerd bedoeld hoor, zoals boven beschreven)
Nightmare
veeeeel beter zo ....... thumbsup[1].gif
goelette
tweede is veel mooier. Alleen kleur vind ik twijfelachtig.
Filter
2e is inderdaad mooier.
Pasadino
blush.gif
Civicje
biggrin.gif

Persoonlijk vond ik het rood mooier
Marco DXI 92
Foto 3 vind ik heel mooi. thumbsup[1].gif
Nightmare
ik ook !!
Filter
Inderdaad foto 3 is het betere werk. Mooi gedaan pet.
Redshark
foto 3 laugh.gif wat voor mijne...maar valt niet echt bij mijn stijl straks...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.