Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Testje Met Mijn Banden
Honda Club Zuid-Limburg.nl > TechCorner > Exterieur
Civicje
Hey hey!

Gezien mijn bandjes toch bijna op zijn en ik binnenkort andere zal moeten leggen kon ik evengoed een beetje uittesten hé....
Wel, 'k moet zeggen dat ik zelf nog wel tevreden ben van het resultaat, 'k had het niet verwacht maar 'k vind het hem wel mooi staan....

Wat vinden jullie ervan? Als ik nieuwe banden leg opnieuw doen of toch maar niet?
beast
ziet leuk uit maar hoe is naar drie keer stoeprand? sad.gif
Civicje
Wel euh.... na 1 keer stoeprand is de verf er terug af angry.gif sad.gif
Oké, de verf zat er nog maar een paar uurtjes op toen ik de stoeprand lichtjes raakte maar bepaalde letters waren dan wel hun verf kwijt.....

Nu zit het er al een paar dagen op en regen, wind, slijk, modder... het blijft houden... stoeprandontmoetingen heb ik wel niet meer uitgetest en hoop dat nog lange tijd zo te kunnen houden biggrin.gif
Pasadino
Vind het wel grappig uitzien, tis een begin he!
Fonzie
Niet doen!
Is meer de style voor als je een opel of VW rijd!
Nightmare
nu nog een groot reserve wiel op de koffer klep !!
concerto country .......
yeahh ....... modder ....here we come ..... vroem vroem ....

nee effe serieus,ziet wel cool uit,maar dan wel op een off road auto !!
Civicje
Misschien tune ik mijn concerto wel tot een off road auto? biggrin.gif Zou eens wat anders zijn toch dan al die chique tuningsbakken? biggrin.gif
Fonzie
Hier geld weer hetzelfde NIET DOEN!!!!
Is wat voor VW, want die hebben al een VW COUNTRY!
Komt over als wil wel maar heb geen geld voor een echte JEEP
lord_fornax
QUOTE (Accord-Racer @ Oct 22 2005, 10:30 AM)
NIET DOEN!!!!
Is wat voor VW,
*

hangt je toetsenbord vast ?? laugh.gif

steeds hetzelfde.
beast
buy a CRV 512[1].gif
beast
QUOTE (Concerto @ Oct 21 2005, 07:28 PM)
Misschien tune ik mijn concerto wel tot een off road auto?  biggrin.gif  Zou eens wat anders zijn toch dan al die chique tuningsbakken?  biggrin.gif
*

ik vindt het geen gek idee, laat je creativiteit vrij,
en laat je gaan 512[1].gif
Pasadino
lijkt mij ook wel geinig, is tenslotte geen pattent op van vw, rover heeft het ook dus
en een concerto met een vette bullbar lijkt me te gek!!! 459[1].gif
Civicje
Trouwens... het ganse achterste van rover is nagemaakt van de concerto.... dry.gif

biggrin.gif heeft er iemand een adresje waar ik zo'n bullbar kan aanschaffen en hoeveel die ongeveer kost? biggrin.gif 2149[1].gif
Civicje
QUOTE (Accord-Racer @ Oct 22 2005, 10:30 AM)
Hier geld weer hetzelfde NIET DOEN!!!!
Is wat voor VW, want die hebben al een VW COUNTRY!
Komt over als wil wel maar heb geen geld voor een echte JEEP
*

Maar dan zie ik niet echt het verschil met bv CRX'en die mercedes achterlichten krijgen.... dat vind ik een verkrachting van de CRX, de Honda in het geheel om daar een mercedes achterste of front op te zetten.... duits dan nog... da's dan toch ook precies van ik wil wel een mercedes maar kan er gene kopen?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.