Maxim
Mar 18 2003, 05:57 PM
Ik ben van mening dat een Del Sol géén CRX is.
Zelf heb ik een jaar lang een Del Sol gehad en is zeer zeker een leuke Honda, maar het is nog lang geen CRX
goelette
Mar 18 2003, 06:29 PM
precies. Niks aan toe te voegen.
Ze hebben hem alleen maar crx genoemd omdat ie op andere plaatsen al geflopt was, waar ie geen crx hette.
Greetzzz
Hondapower
Mar 19 2003, 10:30 AM
Een Del Sol is net zoals de type 1 en 2 een sportieve afgeleide van de Civic.
Daarom mag ie van mij ook gewoon CRX heten. Het is alleen een CRX op zijn eigen manier.
Merlijn
Mar 19 2003, 08:17 PM
ik ga ook voor rex :P
Nightmare
Mar 19 2003, 11:00 PM
nou nou ...... jullie lullen over de del sol,alsof het een mis baksel is !!
ik rij nu zelf in een del sol,en ik moet zeggen,het is geen regel rechte crx !! punt uit !!
maar op zijn eigen manier een mooie auto.zelfs een zeer mooi auto ... vind ik !!
alleen jammer,dat de japjes er geen spannendere naam voor wisten te verzinnen als del sol.hadden ze ook bikini of zwembroek kunnen noemen !!! klinkt net zo beroerd.
ik weet haast zeker,dat als ze er een stoere naam voor hadden bedacht,dat was het een beter succes geworden.
maar wat men er ook over zegt,ik vind het een mooie japanse cabrio.
en wat de sportiviteit betreft,je kunt er een vette,stoere bak van maken !!
Merlijn
Mar 19 2003, 11:19 PM
helaas marco, dat is jouw opvatting, ik denk dat iedereen hier zijn eigen mening heeft over de Del Sol, net zoals jij. En dat punt uit, daarmee geef je aan dat jij het bij het rechte eind hebt.
Ik ben nog steeds van mening dat een Del Sol een moderne versie is van de rex en dat deze de naam Honda meer dan waardig is.
Nightmare
Mar 19 2003, 11:58 PM
nou.....met "punt uit" bedoel ik eigenlijk,dat ik zelf ook van mening ben,dat de del sol niet echt in de categorie crx valt.
type 1 en 2 die lijken tenminste nog op elkaar.dat kan je van de del sol niet zeggen.
ze hadden eigenlijk van de nieuwere versie civic een kleine 2 persoons coupé moeten maken,en die de naam crx moeten geven.
de del sol lijkt eerder een verre voorganger van de S2000.
en dat de del sol de naam honda waard is,dat mag toch wel te hopen zijn !!
anders zit ik nu bij de verkeerde club !! :hoho
goelette
Mar 20 2003, 06:30 PM
Hij is de naam Honda zeker waard, maar de naam CRX niet vind ik.
dat zegt niks over de kwaliteiten of de mooiheid van de auto.
Een Lamborghini Diablo verdient de naam CRX ook niet, maar is toch een heel mooie auto! (mooier)
Greetzzzz :P
Nightmare
Mar 21 2003, 04:15 PM
jepp !!
zie je webbie !! ik heb het toch bij het rechte eind !! :sarc
een Del Sol is geen CRX !!
en dat zeg ik niet alleen,maar andere ook......ha ha ha ha .... ha.
effe pesten !! :zzz
by the way ...... waneer komt jou Honda ??
goelette
Mar 21 2003, 06:48 PM
ja, mensen die geen honda hebben mogen hier niet over oordelen.
greetzzzz
Merlijn
Mar 21 2003, 08:38 PM
*
Zoekt het kopje "User Bans" nog eens op*
Mijn honda komt er aan. het duurt nog even omdat mijn financiele situatie het niet toelaat, maar als het enigzins te halen is wil ik de nieuwe accord Leasen. Anders gaat de lease-bak weg en pak ik me een eigen accord.
Enne, DelSolDinges, dat meerdere mensen van dezelfde mening zijn hoeft nog niet te betekenen dat dat de juiste opvatting is
:zzz
goelette
Mar 21 2003, 10:43 PM
[irritant mode]
maar het is wel een goede indicatie :P
en ik heb liever een goedkope honda, dan dat ik in een nissan ofzo ga rijden tot ik een dure honda kan betalen :P
[/irritant mode]
sorry webbie, ik zal je niet meer zo pesten hoor..
Greetzzz
Maxim
Mar 21 2003, 11:26 PM
Zoals DelSolBoy al eerder aangaf, een Del Sol is een klasse appart.
Hij heeft inderdaad trekjes van de S2000 en het was de eerste cabrio van Honda.
Merlijn
Mar 22 2003, 10:28 PM
Originally posted by goelette
[irritant mode]
maar het is wel een goede indicatie :P
en ik heb liever een goedkope honda, dan dat ik in een nissan ofzo ga rijden tot ik een dure honda kan betalen :P
[/irritant mode]
Hmm wat zou jij doen: een nieuwe auto, 1.8 blokje erin, lekker pittig en geen onderhoudskosten omdat dat klereding nog geen 8 km heeft gereden, of zelf de benzine betalen en dan 70.000km rijden en dat het me handenvol geld kost.
Zo lang ik een lease-bak KAN rijden en de honda's buiten bereik zijn (of buiten mijn smaak vallen), zal mijn voorkeur altijd naar een nieuwe auto uitgaan.
Maxim
Mar 22 2003, 11:59 PM
Daar geef ik de Webmastert 100% gelijk in.
Ik verplaatst mij nu over het asfalt al geruime tijd in een Polo 1.2 met 3, jawel, 3 cylinders. En ik rij eigenlijk dus ook gratis. (Op de bijtelling na)
Zo kan ik mijn CRX een beetje "sparen".
goelette
Mar 23 2003, 11:27 AM
begrijp me niet verkeerd, ook ik ben het 100% met je eens hoor. Mijn crx staat de grootste tijd veilig onderdak, terwijl ik mijn woon-werk kilometers lekker met het bestellertje doe... heerlijk goedkoop op grijs kenteken en diesel. En as ik een leasbak zou kunnen krijgen zou ik dat misschien ook wel doen, al heb ik denk ik liever een monetaire vergoeding van mn baas, dan regel ik zelf wel een autootje...
Greetzzz
Maxim
Mar 23 2003, 11:31 AM
Niet alle werkgevers geven je optie om te kiezen. Normaal is het zo dat ze het "gezicht" willen bepalen hoe de zaak overkomt op klanten.
Vandaar dat je "gedwongen" wordt om een nieuwe auto te kiezen.
Hondapower
Mar 25 2003, 02:40 PM
Originally posted by Maxim
"en het was de eerste cabrio van Honda."
Mr. de 2e voorzitter... Correctie: Wat dacht je van de S500 uit 1962?
Maxim
Mar 25 2003, 06:35 PM
Ohw sorry, meneer de eerste voorzitter. vergeten......
OK, de eerste moderne "cabrio".
jupke
Apr 1 2003, 06:59 PM
ik sluit me aan bij goelette een del sol is een nep crx
Nightmare
Apr 3 2003, 05:00 PM
Je staat er toch alleen voor !! Mr. Webmaster !! :hoho
jij bent zowat de eenigste die vind dat de Del Sol onder de noemer CRX valt.
Zoals ik al zei,het is een eigen soort auto.
CRX is een Honda coupé,de Del Sol een Honda cabrio !!
LEKKER PUH !! :zzz
Merlijn
Apr 3 2003, 05:56 PM
gelukkig mag iedereen zijn eigen mening houden. Besides, ik meen ergens van een toen nog niet-toen wel-nu niet meer eigenaar uit het bestuur ooit eens de uitspraak gehoord te hebben in de trant van: 'de targa is een soort crx type 3'. zal daar wel van zijn blijven hangen...
Nightmare
Apr 3 2003, 06:53 PM
Tuurlijk Webbie !!
Iedereen zijn eigen plezier,toch ??
ik heb alleen een beetje zitten mee stangen !!
De Del Sol is en blijft een CRX !! zo staat deze auto in mijn auto papieren geregistreerd.
Wat iedereen ervan vind,moeten ze zelf weten.Ik veeg er mijn kont mee af !!
Ik rij erin,en ik en mijn vrindin zijn mega blij ermee !!
Ik persoonlijk rij in deze auto met meer plezier als in mijn vorige ED9 of EE8.
Waarom ?? Een crx type 2 zie je zo ongeveer overal rijden of staan,maar een Del Sol daarin tegen veel minder.En ik hou wel van iets dat aparter is.
Er zijn zelfs mensen,die nog niet eens weten dat het een Honda is,omdat je ze zo weinig ziet.
Samenvatting:een Del Sol is een volbloedige CRX !!
Maxim
Apr 4 2003, 07:18 AM
Deze vijandige discussie heb ik niet willen ontketenen, ook al is het voor de grap.
Misschien moet ik even iets recht zetten. Laten we terug gaan naar de oer CRX. Het begin van het concept. Honda wilde een klein sportautootje maken op basis van de Civic. Vandaar dus ook de C in de naam. De afkorting CRX betekent dan ook:
Civic Renesance model-X.
Ook de Del Sol is een sportwagentje op basis van de Civic, dus misschien toch terecht dat hij CRX heet, tenminste in sommige delen van de wereld.
Maar toch, ik kreeg er niet het CRX-gevoel in.
Nightmare
Apr 4 2003, 05:58 PM
Dat gevoel krijg ik ook is de Del Sol !!
Mischien daarom voor mij een betere keus.Het is voor mij gewoon een leuke cabrio,en daar rij ik persoonlijk liever in.
En dat je er leuke bodykitjes voor krijgt,is alleen maar meegenomen.toch ??
P.S,
over vijandig gesproken,LAAT JOU GEZICHT MAAR NIET MEER ZIEN OP ONZE MEETINGS !!
jij met jou K.U.T. topic !!
Lekker puh !! (handewrijvend-giegel,giegel)
Merlijn
Apr 7 2003, 05:31 PM
en we zijn er uit. op slot.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.