Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Achterlichtfolie Rood
Honda Club Zuid-Limburg.nl > TechCorner > Exterieur
Civicje
Hey allemaal!

Ik zou graag rode achterlichtfolie bekomen maar heb me hier al suf zitten zoeken waar ze dit verkopen angry.gif

Is er iemand die me kan helpen?

Alvast bedankt!!!
goelette
folie zul je niet vinden. Je moet op zoek naar een spuitbusje verf. Deze verf is trouwens ook heel gemakkelijk weer te verwijderen. Wat je wel moet weten is dat het illegaal is, tenminste in Nederland.
Nightmare
is bijna bij iedere grote auto materialen zaak speciale spuitbussjes te krijgen voor het spuiten van achterlichten in diverse kleuren. waaronder ook rood.
Civicje
Ja maar daar zit het 'm net... folie kan ik eraf halen als ze op de keuring er iets op zeggen... maar als ik ze spuit en hij wordt daarvoor afgekeurd heb ik een probleem hé sad.gif
goelette
QUOTE (Concerto @ Nov 24 2005, 05:14 PM)
Ja maar daar zit het 'm net... folie kan ik eraf halen als ze op de keuring er iets op zeggen... maar als ik ze spuit en hij wordt daarvoor afgekeurd heb ik een probleem hé  sad.gif
*

dat zeg ik dus net.... beetje thinner en het is er zo weer van af.
Nightmare
de echte doe het zelver kent niet zonder thinner !!!
Maxim
Folie ga je er ook niet echt mooi opkrijgen. Je zul een glad oppervlak moeten hebben waar je de folie opplakt. Bij koplampen gaat dit nog wel redelijk, maar bij de achterlichten dnk ik niet.

Beter inderdaad een spuitbusje met rode lak nemen en zorgen dat je een flesje thinner in de auto hebt liggen met een doekje tijdens de keuring, zodat je het terplkekke kunt verwijderen als ze er iets over zeggen.
Civicje
biggrin.gif alleszins al héél erg bedankt voor jullie tips!!!
Dus spuitbusje moet te vinden zijn in auto5 ofzo hé?

En die thinner? blush.gif
Nightmare
bij de bouwmarkt !!
Filter
Of je zorgt dat je nog een setje orginele achterlichten krijgt.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.