Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Mac Geleen
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Meetings
Cortana
Hey,

Ik ben bijna elke avond wel bij de mac in geleen te vinden en zie daar regelmatig wat mooie honda's voorbij komen. Iemand van hier?

Groetjes,
Jasper
angel
Dat denk ik niet. Voor zover ik weet komen onze leden alleen naar de meeting op vrijdagavond bij Minli Landgraaf.
lord_fornax
Ik werk zelf in geleen, en kom iedere dag langs de mac in geleen.

Af en toe zie ik Tom veldman wel eens langs flitsen in zijn rexje..

Ikzelf rij in een bedrijfsbusje, en niet in de honda..
goelette
QUOTE (lord_fornax @ Dec 2 2005, 04:45 PM)
Ik werk zelf in geleen, en kom iedere dag langs de mac in geleen.

Af en toe zie ik Tom veldman wel eens langs flitsen in zijn rexje..

Ikzelf rij in een bedrijfsbusje, en niet in de honda..
*

Mij in mijn rexje? Dat zal mijn vriendin dan wel zijn gok ik happy.gif Ik rij bijna altijd in de accord. Maar ik kom inderdaad ook dagelijks langs de mac, namelijk om 8.00u en om 17.20u.
lord_fornax
QUOTE (goelette @ Dec 2 2005, 11:00 PM)
Mij in mijn rexje? Dat zal mijn vriendin dan wel zijn gok ik happy.gif Ik rij bijna altijd in de accord. Maar ik kom inderdaad ook dagelijks langs de mac, namelijk om 8.00u en om 17.20u.
*

Toevallig dat ik je een paar weken terug 2 dagen achter elkaar rond 17.20u zag sjneuren in je rex, doodserieus.... mellow.gif
Pasadino
Kom ook elke dag langs de Mac in Geleen en wel om +/- 08.50 en om 18.05
goelette
QUOTE (lord_fornax @ Dec 3 2005, 09:52 AM)
Toevallig dat ik je een paar weken terug 2 dagen achter elkaar rond 17.20u zag sjneuren in je rex, doodserieus....  mellow.gif
*

oh, dat zou toch wel kunnen, want toen was de accord even onrijdbaar door een reparatie die pas half af was happy.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.