Civicje
Dec 11 2005, 06:56 PM
Hoe staan jullie hier tegenover?
Tegen ruitenwisserspoilers in bv aluminium, blauw, rood enz?
Ze worden ook weleens ruitenwisserverzwaarders genoemd maar wat ze anders dan functie hebben dan decoratie weet ik wel niet goed dus ja...
Vinden jullie dit mooi op een auto of toch maar niet?
Groetjes!
Nikita
PS: het gaat hier dus niet over de ruitensproeiers hé maar de ruitenwissers
Nightmare
Dec 11 2005, 09:54 PM
Kietsch !!!! gewoon een goed setje standaar wissers is mooier.
lord_fornax
Dec 12 2005, 09:15 AM
Ik vind het zelf ook nix, laat maar lekker de standaard wissers zitten ..
Pasadino
Dec 12 2005, 09:22 AM
QUOTE (Nightmare @ Dec 11 2005, 10:54 PM)
Kietsch !!!! gewoon een goed setje standaar wissers is mooier.
QUOTE (lord_fornax @ Dec 12 2005, 10:15 AM)
Ik vind het zelf ook nix, laat maar lekker de standaard wissers zitten ..
idem
maarten
Dec 14 2005, 04:21 PM
de andere functie van die kietsch dingen is dat ze meer wind vangen en de ruitenwisser beter tegen de ruit duwen waardoor de ruit schoner word.
ik heb gewoon een zwarte op mijn ruitenwisser zitten. die valt gelukkig niet zo op.
die zilveren of anderkleurige vind ik afbraak doen aan de auto. vaak zie ik ze op een golf 3, dan zeg ik prima. maar op een honda
Nightmare
Dec 14 2005, 07:33 PM
als je standaar spoilers op je wissers hebt, of idd zwarte, dan is dat ook niet lelijk, maar van die chrome, rode, blauwe, groene enz, JUKKIE !!!!
maaaaarr ..... als er standaar geen spoilers op zitten, dan is het waarschijnlijk ook geen verbetering van de wis functie. sommige auto's hebben de hoek van de voorruit zo, dat het moet, anders hebben ze wis problemen.
ik zou gewoon een paar euro meer besteden aan een setje goeie wisser, dan heb je nergens problemen mee. ik heb van goedkoop tot duur gehad, en mijn oordeel is: de dure wissers zijn ECHT wel beter !!!!
goelette
Dec 14 2005, 07:49 PM
ik had zonder spoilers op mn accord zitten, maar boven de 120 km/u wisten ze bijna niet meer omdat ze te veel los kwmane van de ruit door de rijwind. Spoilertje (zwart) er op gepleurd, en geen problemen meer. Dus volgende keer weer wissers met ingebouwde spoilert!
En natuurlijk niet van die domme felle enorme dingen erop.... heuts-styling... bah!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.