Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Spring Brak Nationals Pt I
Honda Club Zuid-Limburg.nl > TechCorner > Exterieur
Merlijn
Hier weer een ouderwetse fotoserie van een amerikaanse tuning evenement. Deze is gehouden op 21 en 22 maart in Daytona Beach gehouden. Dit is eigenlijk het eerste grote tuningsevenement na de winterstop.
Hier wat foto's van het Tuner Bash waar het vooral om het exterieur en en het motorisch vermogen gaat. Er zijn hier alle soorten auto's aanwezig van import tot domestic en alles daar tussenin. Dus erg veel keus en erg mooie auto's

hou het doekje bij de hand... wink.gif

Hondapower
He die rode civic met die geluidsinstallatie heeft dezelfde achterbumper als mij.
Merlijn
toch vraag ik me steeds weer af of die gasten een huis en tuin-kunstof creatieveling in hun virnedenkring hebben. is zoiets makkelijk zelf te maken? kijk eens naar de berhuizing van de subs, die vind ik gewoon machtig mooi soms.
Hondapower
Nou het is niet gemakkelijk maar het is te maken met veel MDF en een hele hoop polyester matten. En veeeel tijd natuurlijk.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.