Merlijn
Apr 2 2003, 05:31 PM
G*dvr,
mijn internetverbinding ligt al een week op zijn rug. essent verdenkt het signaal, ik verdenk dat klotemodem. kunnen ze vrijdag pas komen kijken. Ik zweer het je, die gast komt de deur niet uit zonder dat gebeuren weer soepel aan het lopen te krijgen.
Maxim
Apr 28 2003, 05:30 PM
Tja, @home....helaas de enige kabelaar hier..
goelette
Apr 28 2003, 05:33 PM
hier nog niet veel problemen gehad de laatste twee jaar... afkloppen...
greetzzz
Hondapower
Apr 28 2003, 07:17 PM
Ik heb afgezien van 2 avondjes plat vorig jaar nooit problemen gehad met de internetverbinding van @home. Daarnaast is het nog steeds de allersnelste verbinding van NL voor onder de 50 euro pm.
De mailservers van @home, ja das een ander verhaal. Maar daar heb ik de laatste tijd ook geen problemen meer mee.
Hondapower
May 6 2003, 11:24 AM
En nu we het toch over @home hebben, dit is er veranderd:
01-04-2003; Vanaf vandaag gaat er het een en ander veranderen aan het produkt @Home. De meeste wijzigingen zijn van belang voor nieuwe klanten, maar ook voor bestaande klanten is er nog een leuk nieuwtje. De belangrijkste veranderingen zetten we hier even op een rij.
Per 1 april gaat er het volgende veranderen:
Elke abonnee kan 5 emailadressen met bijbehorende 5 MB webspace aanmaken. Dit geldt ook voor de @Home-basis klanten, die voorheen slechts 1 email-adres ter beschikking hadden.
Alle nieuwe klanten dienen een koopmodem aan te schaffen. Op dit modem krijgt de klant 1 jaar garantie. Defecten na het 1ste jaar zijn voor rekening van de klant. Bestaande klanten houden hun huurmodem (ook na een verhuizing), behalve als de klant besluit naar @Home-basis over te stappen.
Alle installaties worden in principe door de klant zelf uitgevoerd (ook bij verhuizingen). De klant kan zelf kiezen voor de omvang van het installatie pakket (met of zonder netwerkkaart, PCI of USB) en zorgt zelf voor alle andere benodigdheden. Eventueel kan de klant tegen betaling een monteur laten komen om de installatie te verzorgen.
Bij de overgang van huurmodems naar koopmodems zet de gebruikersvereniging nog wat vraagtekens. Naast het nadeel van de beperkte garantietermijn is er nu sprake van een prijsongelijkheid tussen oude en nieuwe klanten. Oude klanten betalen immers maandelijks een bedrag voor de huur van het modem, terwijl nieuwe klanten met een eigen modem ook het zelfde maandbedrag moeten betalen.
Verder is het vooralsnog niet mogelijk om met een elders gekocht modem online te gaan. Ook is het niet duidelijk of het, na een tijdje geen abonnement gehad te hebben, mogelijk is om met het eerder gekochte modem weer een nieuw abonnement aan te schaffen zonder een nieuw modem.
lord_fornax
May 15 2003, 08:48 AM
Wat ook een nadeel is, is dat je volgens mij geen php en sql mag gebruiken op de webspace van @home...
Ik heb genoeg troubles@home gehad in het begin van de aansluiting, maar dat ga ik niet meer oprakelen, heb er nog trauma's van... :P
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.