Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Welke Maat Van Boxen In Del Sol?
Honda Club Zuid-Limburg.nl > TechCorner > Car Audio / Electrisch
Sebbe' DS
Wil de boxen veranderen in men del sol... maar zou graag weten welk de standaard boxen geven kwa watt? En hoe groot zijn de boxen in de deuren? 16cm? of 13cm? en de achterste zijn dat ovale boxen of gewoon ronde? want het roostertje is wel ovaal...

heeft ook iemand enkele fotos van del sol's met een baskast in de wagen...

groeten

seb
Hondapower
je kunt het beste de voorste eruit slopen, dan een fatsoenlijk compo setje kopen waarvan de middentoner +- 16cm is, en die dan inbouwen in de deur.
(met een mdf ring).

Achter weet ik niet.
Robbie del sol
ik ben toevallig ook net bezig geweest met inbouw van mn luidsprekers in mijn del sol...

voorin de deuren kan je inderdaad met mdf een ring maken en dan 16 cm luidsprekers erin zetten. Let alleen wel op dat de slang waar de kabels vanuit de deur naar de auto lopen aan de kant van de deur met een stekker je deur ingaat. Ik heb zelf een kabel apart bijgelegd voor het kickbasswoofertje maar je zou het evt. ook nog op de standaard bekabeling kunnen doen, nadeek hiervan is wel dat die kabeltjes erg dun zijn....

en achterin lijkt me erg lastig hier iets in te bouwen omdat de bevestiging van die luidspreker op de kappen zelf zit en dit naar mijn idee teveel gaat trillen allemaal.
heb zelf alleen een composet in de deuren voor zitten en dat geeft genoeg geluid voor in een 2 zitter.

binnenkort beginnen aan een gepoort subwooferkastje achter de stoelen met 2 10" hertz woofers, foto`s volgen nog!
Merlijn
Pardon?

volgens mij zitten de achterspeakers wel degelijk gewoon in een harnas achter hoor wink.gif kappen kun je er makkelijk vanaf halen, zijn 2 schoeven achter het middenpaneel.

ow en btw: de ronde rand van de kappen kun je het beste ff wegdremelen. die zit toch alleen maar in de weg.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.