lord_fornax
Apr 5 2003, 12:12 PM
Ik moet toch even iets zeggen op het mooie fluit/piep/ets geluid telkens als ik naar deze site kom...
Het is hoogst irritant als ik lekker met koptelefoon naar een lekkere stevige live-set zit te luisteren en er komt dan zo'n geweldig hoog irri geluid door de muziek heen waardoor mijn trommelvliesjes ongeveer springen...
goelette
Apr 5 2003, 04:05 PM
euh, ik heb nog nooit wat gehoord eigenlijk.... Jij gekke computter hebben...
Of ik... :P
Greetzzz
jupke
Apr 5 2003, 06:38 PM
Originally posted by goelette
euh, ik heb nog nooit wat gehoord eigenlijk.... Jij gekke computter hebben...
Of ik... :P
Greetzzz
ik denk jij:) ik hoor dat piepje ook .
Merlijn
Apr 5 2003, 07:48 PM
klopt, er zit een introgeluid in de movie. echter, als je deze niet wilt horen, kun je in je favorieten (want daar staat deze site natuurlijk :sarc ) een link maken naar:
http://www.hondaclubzuid-limburg.nl/websit...pages/index.htm
zo kom je direct op de frontpage en sla je de intro over.
maar hier was al een topic over
goelette
Apr 5 2003, 10:23 PM
ooooooooooooooooohhhhhwwww!
ja ik heb een link rechtstreeks de site op, dan hoef ik ook lekker niet meer in te loggen enzow. En ik mis de intro met dat kennelijk irritante pieptoontje.
ik heb sowieso een hekel aan alle sites waar geluid uit komt, BAH!
Greetzzz
Merlijn
Apr 6 2003, 09:49 AM
tja, het initiele design van deze is inmiddels alweer 2,5 (!) jaar oud. van dit design is alleen het intrologo en de grijze kleur van het menu over. voor de rest is het helemaal omgegooid.
en over een tijdje staat er weer iets te gebeuren, maar dat houden we lekker geheim voorlopig
lord_fornax
Apr 6 2003, 03:54 PM
Originally posted by Webmaster
maar hier was al een topic over

Sorry, niet ver genoeg gekeken...
Merlijn
Apr 7 2003, 05:33 PM
hihi, dus deze gaat ook dicht :|
Maxim
Apr 10 2003, 11:48 AM
En weer even open:
Persoonlijk vind ik het geluidje ook niks bijzonders. Het is leuk dat er even een geluidje komt, maar ik denk dat je de aandacht beter kunt trekken met een schaars geklede chick, lange blonde haren, een paar van die lekkere ronde b.....n, lange benen, een hotpants over het strakke kontje, beetje z..dvragend kijkend.....................get my drift?
En weer op slot.
Hondapower
Apr 10 2003, 12:49 PM
Dan wil ik ook nog een keer reageren...
Persoonlijk had van mij het geluid uit de intro ook weg gemogen,
maar het is de flashintro van eerste versie van de site en daarvan is het originele
flashbestand weg. Van het flashbestand zoals die op de site staat is het geluid niet meer te verwijderen. De intropagina zal nog wel een keertje veranderd worden, maar iedereen is vrij iets nieuws te verzinnen en dat naar mij of Bjorn te mailen.
Merlijn
Apr 10 2003, 05:43 PM
*Kijkt voor zichtig om zich heen*
Geen P? Geen Kees?
Dan lekker toch op slot. en Wee diegene die dit weer opengooit!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.