Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Standlichtje Honda Concerto
Honda Club Zuid-Limburg.nl > TechCorner > Exterieur
Civicje
Hey allemaal,

Ik zag net dat mijn linkerstandlicht van mijn Honda Concerto stuk is, die brandt niet meer, het glas niet hoor, het lampje zelf...

Mijn koplampen heb ik zelf vervangen door blue laser lights, dat ging vlot maar ik heb al gezocht en gezocht en ik vind maar niet waar ik dit standlichtje moet kunnen bemachtigen 413[1].gif
Hoe raak ik daarbij? En waar zit het in godsnaam? 413[1].gif
Pasadino
Ik gok dat het het zelfde zit als een crx, van binnen geschroefd,
als de motorkap open is zit er in de hoek boven het stadslicht een schroef die moet je er uit draaien, dan kun je het huis eruit trekken!
crx owners correct me if i'm wrong!
Civicje
Aaaaah dan is het toch daar! Inderdaad, bij mij zit daar een schroef en die kan ik losmaken maar die standlicht zit wel goed vast hoor en durf daar precies niet hard aan te trekken... dat zit serieus geklemd... toch best dan bij de garage laten doen ? Want ik ken mezelf, zal daaraan staan sleuren tot het lost en krak zegt...
Pasadino
je moet dat stads licht naar voren eruit trekken
Civicje
Nah blijkt opeens niet meer nodig te zijn... want na twee weken niet branden brandt ie nu ondertussen een week wel weer 413[1].gif als dit niet gek is 413[1].gif
Pasadino
je lampje is dan stuk, los contact, zal binnen kort wel helemaal niet meer doen, Oooof, je stekker zit niet goed vast!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.