Update 09-07-2005
Hallo Honda liefhebbende mensen,
Zoals de meeste leden wel al zullen weten, is mijn echte naam Patric.
Mijn functie binnen de Honda Club Zuid-Limburg is het spelen van 2e voorzitter. Samen met de rest van het bestuur proberen wij naar onze mening alles in goede banen te geleiden. Een enkele keer lukt het niet zoals we ons hadden voorgesteld, maar toch lukt het aardig.
Nu even over mij.
In mijn leven heb ik alleen maar CRX'en in mijn bezit gehad. Het begon op mijn 20e verjaardag, toen ging ik mijn eerste CRX (een type 1 uit 86) ophalen bij de handelaar. In deze auto heb ik ontzettend veel plezier gehad, maar mijn echte droom was toch de type 2 van90 of 91. Toen ik dus ietsjes ouder werd, stond mijn bankrekening het toe om een zeer mooie type 2 uit 91 te kopen. Daar heb ik zelfs nog meer plezier mee beleeft. Zeer veel aan gedaan, zoals compleet opnieuw gespoten en er diverse dingen aangehangen. En een zeer extreme verlagingsset (:P wat mis ik die nu :P ).
Nu ben ik in het bezit van een CRX type 3 (ik schrijf niet graag Del Sol, dus noem HEM liever een CRX type 3). Helaas heb ik daar nog niet zoveel plezier aan gehad. Ik moet weer helemaal van voren af aan beginnen, met verlagen, uitlaat, spuiten, bodykit, Wings West spoiler en noem maar op. Dus het komende jaar weer diep in de beurs grijpen en er iets moois van proberen te maken, want standaard bljft het toch een niet zo mooie auto om te zien.
Dus........dit ben ik....
Toch maar eens aanpassen.
De Del Sol is dus a lang weg, maar mijn vriedin heeft later wel weer eentje gekocht, dus kan daar ook mijn plezier in beleven.
Mijn eerder genoemde ED9 heb ik dus nog steeds en is weer flink onder handen genomen. Hij is nu weer opnieuw gespoten en gelijk voorzien van een bodykit. Ook het hartje is vervangen door een sneller kloppend exemplaar. De velgen moet ik nog gaan uitzoeken, maar eerst de CRX weer opbouwen zodat deze weer eens over het asfalt kan gaan schuiven.
Mijn ED9 - B16A1
Honda CRX ED9, 1991
Wings West RS Bodykit - gemonteerd
ALU veerpootbrug voor boven - Passen niet
H&R schroefset (-120mm max) - gemonteerd
EPS RVS middenuitlaat zonder demper - gemonteerd
Remus einddemper (wordt waarschijnlijk vervangen) - gemonteerd
VTEC achterklep vleugel - gemonteerd
Autometer A-pillar - gemonteerd
AC Oil temp meter - gemonteerd
AC Oil pressure meter - gemonteerd
TCC lichtgewicht vliegwiel 3,8KG - gemonteerd
B16A1 swap !!! - KLAAR !!!
HASport Engine Mount Kit - gemonteerd
Clear Tail Light - binnen
TenzoR Strut Brace Kit - besteld
EE8 Brake swap - gemonteerd
Brembo Max remschijven voor - gemonteerd
Ferodo 2500 remblokken - gemonteerd
Goodridge RVS remleidingen - gemonteerd
Neon under car kit - gedemonteerd
Neon under dash - gemonteerd
Defender klasse III Alarm - binnen
Clear Tail Lights = gemonteerd
Relic Attack 16" - gemonteerd
Toyo Proxes T1-S - gemonteerd
Zeer veel vervangingsonderdelen, zoals koppeling, distr.riem, enz, enz....