Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Tweeling Orangerex
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Modellen > CRX / Del Sol
Nightmare
dacht Tony effe een leuke rex te hebben gemaakt, zie ik per toeval een tweeling van zijn rex !! ook nog in nederland.

geschoten tijdens een TCC meeting.
Pasadino
Oeh balen
Maxim
Maak er maar een drieling van !!

Dat is eigenlijk een hele bekende CRX binnen de CRX-commune.

Hij is erg actief op het CCH-Forum (Winfreak)

En dan heb je er nog zo eentje, van Spunk (Ook erg actief op CCH)

Pasadino
Oeh Balen Balen, maar ja ik denk wat je ook maakt er zal altijd iemand zijn die het al heeft, of namaakt
kaatje
Hihihi op die eerste foto sta ik ook op biggrin.gif Ik ben diegene met de armen in de zij biggrin.gif

Die crx is toen met onze club meegeweest naar de TCC meeting...De wagens die erna komen zijn allemaal van onze club...Mijn crx staat er ook tussen alleen die zie je niet hahahha blush.gif

xxx Kaatje
goelette
QUOTE (PetjeVTI @ May 5 2006, 10:26 AM) *
Oeh Balen Balen, maar ja ik denk wat je ook maakt er zal altijd iemand zijn die het al heeft, of namaakt

Ja, ton heeft hem nagemaakt... Die van Spunk was de eerste, Winfreak was de tweede, en Ton pas de derde....
Pasadino
Ton heeft dit niet geweten!
Filter
ondanks alles is het een stoere crx geworden en hij is er dolgelukkig mee. daar gaat het tenslotte om.
Pasadino
QUOTE (Filter @ May 6 2006, 12:06 AM) *
ondanks alles is het een stoere crx geworden en hij is er dolgelukkig mee. daar gaat het tenslotte om.

Richtig!!!
goelette
QUOTE (PetjeVTI @ May 6 2006, 12:00 AM) *
Ton heeft dit niet geweten!

I know happy.gif
Hondapower
al reden er 100 met dezelfde kleur als de mijne, ik zou er niet mee kunnen zitten.
coupeboy
wat maakt het uit . en daarbij heb ik op de treffens tot nu toe nog gene gezien , zoals die van ton....
beast
wat de uniek maakt is dat hij van Ton is, en ik vind er geen tweede zo mooi als van Ton
Maxim
Het maakt ook niet uit dat er meer met ongeveer dezelfde look rondrijden en ze wonen toh niet hier in de buurt. Je zult ze alleen eens tegenkomen op een meeting.

Het zou mij ook niks uitmaken.
Nightmare
zou mij ook niets uitmaken, dat Ton dezelfde heeft als 2 anderen ...... blink.gif
goelette
QUOTE (beast @ May 7 2006, 10:19 AM) *
wat de uniek maakt is dat hij van Ton is, en ik vind er geen tweede zo mooi als van Ton

Wat een bull, je hebt die andere nog niet eens gezien. Bovendien weet ik wel zeker dat er een mooiere is, die van mij we eens bekeken? 512[1].gif wub.gif lipsrsealed2[1].gif
Filter
ok wij hebben weer een concurentie strijd.
Maxim
QUOTE (Nightmare @ May 7 2006, 08:34 PM) *
zou mij ook niets uitmaken, dat Ton dezelfde heeft als 2 anderen ...... blink.gif

511[1].gif
OrangeREX
QUOTE (Hondapower @ May 6 2006, 12:52 PM) *
al reden er 100 met dezelfde kleur als de mijne, ik zou er niet mee kunnen zitten.

ik ook niet
Filter
kijk dat is wat ik nu bedoel.
goelette
QUOTE (OrangeREX @ May 8 2006, 06:38 PM) *
ik ook niet

he wat doe jij hier??
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.