Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Type Aanduiding Type R
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Modellen > Accord
Nightmare
in het leden profiel zie ik als type aanduiding voor de Accord Type R van Alex " CF1" ?? enb ik heb een "CH1" ?? wat is het verschil ?? of is dit een foutje ??

oeps !! zelf al gevonden. de CF1 van alex is dus een Accord Diesel bwj '96 - '98 met 105 pk. lipsrsealed2[1].gif
kaatje
Ja sorry we wisten ff niet wat me moesten invullen daar LOL :lol: blush.gif en ook eigenlijk niet meer naar gekeken blush.gif
Nightmare
ik vond het al zo raar, dat wij verschillende type aanduidingen hadden. dus toch maar effe opgezocht.
ik lees veel op het type R forum dat er toch verschillende standaard mankementjes zitten, aan een atr. hebben jullie die ook ?? zoals rare motor geluiden enz. zijn veel atr rijders die dit hebben, en niet echt weten waar het vandaan komt.
Flex
We hebben kwa motor eigenlijk niks op aan te merken. Wat ik wel gehoord en zelf ondervonden heb zijn de wiellagers, dat zijn de zwakke punten. De motor moet je goed onderhouden.

Greetzz Flex
kaatje
Idd de wiellagers zijn zwakke punten. Wij hebben ze vorige week moeten vervangen (hoop geld)

Voor de rest niets op aan te merken biggrin.gif Ow je wij hebben voor electrische ramen en achter draaihendels...mja de Accord Type R is vroeger een lease wagen geweest en daar was dat een optie...biggrin.gif

xxx Kaatje
Nightmare
ik heb ook achter geen elecrto !! heeft schijnbaar ook niet iedereen. net als de R spoiler, ook een optie, die wel bijna iedereen heeft gekozen.
kaatje
Ja heb er vorige week eentje gespot hier in de buurt van Vlaardingen die had er helemaal geen spoiler op en dat zag er wel heel kaal uit blush.gif

Mja wij zijn hier niet alleen hahahahah Suus van Gerco (GM-Tec) heeft er nu ook weer een en ze zijn allebei precies het zelfde biggrin.gif Dus allebei geblindeerd, zelfde spoiler, zelfde stickers biggrin.gif Dus af en toe wel eens een vergissing mogelijk LOL laugh.gif Op het Pinkstertreffen allebei te bewonderen biggrin.gif
Avaloon
Opscheppers.... met die Type-R-etjes
wink.gif

<stiekem jaloers>
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.