atomicwedgie
Apr 20 2003, 07:13 PM
Hallo,
kan iemand mij misschien helpen met het volgende. Ik heb een Civic Coupe uit 1999 en nu wil ik luidsprekers in de hoedenplak inbouwen, in de daarvoor bestemde plaats. Hoe kan ik daar nu bij, want ik kan de roosters er niet afkrijgen zonder dat er iets afbreekt en als ik vanuit de kofferbak kijk kan ik de luidsprekers nooit goed vast maken zonder dat ik de hele plastic contructie van de hoedenplank verwijder. Weet iemand hoe ik dit het beste kan aanpakken.
Bij voorbaat dank,
atomic wedgie
Maxim
Apr 25 2003, 11:08 AM
Er is niemand met een Civic Coupe uit 99 bij ons lid.
Maar ik neem aan dat het toch een soort klik systeem is, waarmee je de roosters kunt losmaken. Vraag eens bij de dealer.
atomicwedgie
Apr 25 2003, 04:42 PM
nee, er zit geen kliksysteem. De roosters zitten, zeg maar, vast gesmolten aan de rest van de hoedenplank.
groeten
Hondapower
Apr 27 2003, 10:09 PM
Dan wordt het zagen. Dat heb ik al eens in een Accord gedaan. Je kunt de stof los halen en de gaten in het metaal op de gewenste maat vergroten.
atomicwedgie
Apr 28 2003, 07:32 PM
Hmmm,
er zit geen stof op of aan. De hele hoedenplank is een brok plastic inclusief de roosters.
DraGonCiviC
Dec 19 2003, 02:57 PM
En atomicwedgie, al een oplossing gevonden ervoor ? ik zit namelijk met hetzelfde probleem helaas. Heb ze maar ingebouwd in de kofferbak waar het reservewiel zat.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.