Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Geen Honda: Wel 600 Pk Powershiften
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
Maxim
Echt geweldig wat deze gast kan met zijn versnellingsbak.

Hij houdt die 600 PK PT Cruiser vol op toeren !!!

http://videos.streetfire.net/video/1392999...25C278AF570.htm
Filter
blink.gif ok
coupeboy
ik hoop dat het verder goed met hem gaat. 413[1].gif
Pasadino
wat een tuup!!
Hondapower
wat een fantasie.
600pk met een automaat > no way.
goelette
denk ook niet dat het verstandig is om met dat soort toerentallen en snelheden de hele tijd als een gek naar de achteruit, en weer naar de vooruit, en weer naar de achteruit, en weer naar de vooruit, en weer naar de achteruit, en weer naar de vooruit, en weer naar de achteruit, en weer naar de vooruit, en weer naar de achteruit, en weer naar de vooruit, en weer naar de achteruit, en weer naar de vooruit, en weer naar de achteruit, en weer naar de vooruit, en weer naar de achteruit, en weer naar de vooruit, en weer naar de achteruit, en weer naar de vooruit, en weer naar de achteruit, en weer naar de vooruit, en weer naar de achteruit, en weer naar de vooruit, en weer naar de achteruit, en weer naar de vooruit, en weer naar de achteruit, en weer naar de vooruit, en weer naar de achteruit, en weer naar de vooruit, en weer naar de achteruit, en weer naar de vooruit, en weer naar de achteruit, en weer naar de vooruit, en weer naar de achteruit, en weer naar de vooruit, en weer naar de achteruit, en weer naar de vooruit, en weer naar de achteruit, en weer naar de vooruit, en weer naar de achteruit, en weer naar de vooruit te schakelen..... Is echt niet goed voor je banden.
Filter
Niet alleen de banden zullen het probleem worden.
goelette
Zou je denken?
AKKI
Heerlijk dit 1519[1].gif

Ik zie het gewoon al voor me dat ik dit ooit iemand zie doen. Ik denk dat ik over de stoep rol van het lachen...
lord_fornax
Tja...
Alleen jammer dat je de piepende bandjes niet hoort..

dus he..
Maxim
Nog eentje gevonden van een ritje in ee Supra en een Civic Hatch met NOS:

http://videos.streetfire.net/video/9b2495c...80a003e5f46.htm
coupeboy
ja je hoeft je tijd er maar mee om te krijgen
maarten
volgens mij heeft die gast met zijn supra zijn dash kapot, hij ging echt als een gek over de weg, maar zijn mijlenteller bleef op nul. daar zou ik aan gaan werken. viel jullie ook op dat hij zich rustig de tijd nam om van versnelling te wisselen en daardoor niet een keer heeft vergist. knap hoor.
ik vond die van de pt wel ruiger. laugh.gif
Avaloon
Geinig... vooral die met de Civic, als de camera iets meer beweegt.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.