Maxim
May 21 2006, 10:40 AM
Echt geweldig wat deze gast kan met zijn versnellingsbak.
Hij houdt die 600 PK PT Cruiser vol op toeren !!!
http://videos.streetfire.net/video/1392999...25C278AF570.htm
coupeboy
May 21 2006, 04:13 PM
ik hoop dat het verder goed met hem gaat.
Hondapower
May 22 2006, 10:51 AM
wat een fantasie.
600pk met een automaat > no way.
goelette
May 22 2006, 05:11 PM
denk ook niet dat het verstandig is om met dat soort toerentallen en snelheden de hele tijd als een gek naar de achteruit, en weer naar de vooruit, en weer naar de achteruit, en weer naar de vooruit, en weer naar de achteruit, en weer naar de vooruit, en weer naar de achteruit, en weer naar de vooruit, en weer naar de achteruit, en weer naar de vooruit, en weer naar de achteruit, en weer naar de vooruit, en weer naar de achteruit, en weer naar de vooruit, en weer naar de achteruit, en weer naar de vooruit, en weer naar de achteruit, en weer naar de vooruit, en weer naar de achteruit, en weer naar de vooruit, en weer naar de achteruit, en weer naar de vooruit, en weer naar de achteruit, en weer naar de vooruit, en weer naar de achteruit, en weer naar de vooruit, en weer naar de achteruit, en weer naar de vooruit, en weer naar de achteruit, en weer naar de vooruit, en weer naar de achteruit, en weer naar de vooruit, en weer naar de achteruit, en weer naar de vooruit, en weer naar de achteruit, en weer naar de vooruit, en weer naar de achteruit, en weer naar de vooruit, en weer naar de achteruit, en weer naar de vooruit te schakelen..... Is echt niet goed voor je banden.
Filter
May 22 2006, 09:38 PM
Niet alleen de banden zullen het probleem worden.
AKKI
May 23 2006, 10:17 AM
Heerlijk dit
Ik zie het gewoon al voor me dat ik dit ooit iemand zie doen. Ik denk dat ik over de stoep rol van het lachen...
lord_fornax
May 23 2006, 10:29 AM
Tja...
Alleen jammer dat je de piepende bandjes niet hoort..
dus he..
Maxim
Jul 31 2006, 10:48 AM
Nog eentje gevonden van een ritje in ee Supra en een Civic Hatch met NOS:
http://videos.streetfire.net/video/9b2495c...80a003e5f46.htm
coupeboy
Jul 31 2006, 01:18 PM
ja je hoeft je tijd er maar mee om te krijgen
maarten
Aug 1 2006, 08:44 AM
volgens mij heeft die gast met zijn supra zijn dash kapot, hij ging echt als een gek over de weg, maar zijn mijlenteller bleef op nul. daar zou ik aan gaan werken. viel jullie ook op dat hij zich rustig de tijd nam om van versnelling te wisselen en daardoor niet een keer heeft vergist. knap hoor.
ik vond die van de pt wel ruiger.
Avaloon
Aug 1 2006, 09:12 PM
Geinig... vooral die met de Civic, als de camera iets meer beweegt.