Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Yiiiiihaaaaaaaa Ik Ben Blij!
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
Civicje
Hey!
Jullie weten wel dat ik een ongeval gehad heb met mijn eerste autootje hé?
Mijn Toyota Starlettje waar ik zo voor gewerkt en gespaard heb en dan als eerste autootje heb kunnen aanschaffen en na tien maandjes vloog er een mercedes vanachter in zijn koffer...
Met drie stonden we stil aan een zebrapad en dien mercedes vloog aan 70 per uur mijn koffer in... mijn autootje total loss....

En dan hadden ze nog het lef van twee maand te wachten met aangifte te doen en dan nog te betwisten en nu een maand geleden kregen we de pv's binnen dat we dus inderdaad met drie een stilstaande file vormden en de mercedes dus regelrecht in fout was.... ze hadden tot 21 mei om te laten weten of ze nu akkoord gingen met hun schuld of niet.... echter vandaag zijn we 23 mei en ik was al zeker van een dagvaarding... tot ik vandaag van mijn verzekering vernam dat de tegenpartij nu eindelijk volledig akkoord gaat met zijn schuld en bereid is tot uitbetaling van het ganse bedrag!!!! 512[1].gif 512[1].gif 512[1].gif

Mijn dag kan niet meer stuk vandaag! Ik ben zo blij! EIndelijk eens een meevaller!! Yeah!
coupeboy
mooiiiii zo .. en ga je nu het geld besteden aan je concerto.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.