Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Civic Gespot!
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Modellen > Civic
deathmetalblauw
Hallo Honda fanaten,

vorige week zag mijn broer een civic als deze op de foto staan,bij tankstation browers op de heerlerbaan.hellaas voor mij sprak hij de man niet aan 430[1].gif terwijl ik juist op zoek ben naar een eigenaar hiervan,aangezien ik zelf er ook zo eentje heb en geen mensen heb om mijn passie voor dit model te delen.dus als iemand deze civic al vaker gezien heeft hoor ik dit graag
m.v.gr

bram.
coupeboy
sorry maar kan de foto niet zien
deathmetalblauw
Hondapower
Zo dan maar?

nog nooit gezien iig
deathmetalblauw
bedankt voor het plaatsen honda power 511[1].gif
hwc
QUOTE (deathmetalblauw @ May 28 2006, 07:54 PM) *
Hallo Honda fanaten,

vorige week zag mijn broer een civic als deze op de foto staan,bij tankstation browers op de heerlerbaan.hellaas voor mij sprak hij de man niet aan 430[1].gif terwijl ik juist op zoek ben naar een eigenaar hiervan,aangezien ik zelf er ook zo eentje heb en geen mensen heb om mijn passie voor dit model te delen.dus als iemand deze civic al vaker gezien heeft hoor ik dit graag
m.v.gr

bram.

Hallo,

Even een vraag?
Hoe heb je die foto geupload?

Greetz
deathmetalblauw
heb hem geprint.
Fonzie
Hij Bram.
Rijd jij ook een BMW?
Zo ja dan ken ik je!
Ben namelijk 'n vriend van je broer!!
Avaloon
De civic komt mij helaas niet bekend voor.....
deathmetalblauw
ja! denk dat je mij bedoelt cool.gif weet effen niet wie jij bent blush.gif
Fonzie
Je broer heet Pascal rijd een Integra en een blauwe crx.
Ikzelf heet Francois en rijd een donker grijze Accord.
Vraag maar aan je broer die kent me wel!
Pasadino
en die blauwe crx is heeeeeeel lang geleden van mij geweest! wat is de wereld toch klein he!!!!
deathmetalblauw
klopt! heb over jou en auto gehoord,en dat die crx van petje vti is geweest weet ik ook laugh.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.