Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Storing Door Cel
Honda Club Zuid-Limburg.nl > TechCorner > Motorisch
Bullpower
Hoi, ik gisteren het spruitstuk met voorpijp vervangen zodat de cat wegvalt. in erste instantie ging alles prima tot vandaag! plots springt het check engine lampje aan en gaat ie me op noodprogramma lopen.

nu heb ik 2 opties: 1. een o2 simulator kopen en ertussen pluggen. 2. een mechanische oplossing doormiddel van 2 sparkplug non-foulers aan te passen sensor erin en klaar.

maar nu weet niemand waar in godsnaam ik het over heb als ik ernaar vraag, en als ik het ze laat zien staan ze kijken alsof ze water zien branden. weet iemand van jullie mischien welke dingen ik bedoel?

ik kreeg de fotos er niet op dus heb ik maar de link erbij gezet, vanwaar je direct de fotos kunt zien.

Mechanical o2 sim

thx for suport wink.gif
TheDonR
QUOTE (Bullpower @ May 29 2006, 03:41 PM) *
Hoi, ik gisteren het spruitstuk met voorpijp vervangen zodat de cat wegvalt. in erste instantie ging alles prima tot vandaag! plots springt het check engine lampje aan en gaat ie me op noodprogramma lopen.

nu heb ik 2 opties: 1. een o2 simulator kopen en ertussen pluggen. 2. een mechanische oplossing doormiddel van 2 sparkplug non-foulers aan te passen sensor erin en klaar.

maar nu weet niemand waar in godsnaam ik het over heb als ik ernaar vraag, en als ik het ze laat zien staan ze kijken alsof ze water zien branden. weet iemand van jullie mischien welke dingen ik bedoel?

ik kreeg de fotos er niet op dus heb ik maar de link erbij gezet, vanwaar je direct de fotos kunt zien.

Mechanical o2 sim
thx for suport wink.gif

is het niet gewoon makkelijker om je ECU aan te laten passen zodat deze de catloze uitlaat normaal vind??
maw de o2 levels aan te passen? schleet een heel hoop geboor en kitjes en werk...

mvg
Raju
Merlijn
Is het niet makkelijker om geen topics van een half jaar oud te kicken?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.