Help - Search - Members - Calendar
Full Version: ander kleurtje
Honda Club Zuid-Limburg.nl > TechCorner > Exterieur
goelette
vandaag definitief afspraak gemaakt met spuiter/plaatwerker.
2 juni mag ik mijn rexje brengen, compleet gestript. Hij gaat er dan twee weekjes op werken, dan mag ik hem wer monteren, en dan heb ik een nieuw rexje!

dat werd tijd!

Greetzzz
Maxim
Jaaahhhh???

Welke kleur?
goelette
bleu de chine, peugeot.
Gaaf kleurtje, gedistingeerd en chique, maar ook opvallend genoeg.
(vind ik dan)

Greetzzzz happy.gif
jupke
hey goelette ik ben benieuwd de mijne is 2 juni net klaar
goelette
ik hoop die van mij 22 juni af te hebben, op mn verjaardag biggrin.gif
Maar als ik alle verhalen van iedereen hoor, heeft nog nooit iemand het gehaald in het tijdsbestek dat ze er voor uitgetrokken hadden.... Zal dus bij mij wel geen uitzondering zijn. Maargoed, we zien wel happy.gif

Greetzz
Maxim
Meestal ligt dat niet aan de spuiter.......happy.gif
Nightmare
effe een update !!
mijn auto ging op de donderdag om 17 uur al rijdend,zonder ook maar al iets te hebben gedaan,de spuiterij naar binnen,en op zondag middag om 14 uur weer nieuw gespoten,en in elkaar gezet weer naar buiten !!
eigenlijk al op zaterdag avond om 20 uur,maar toen moest die nog schoon gemaakt worden,en het gaas moest nog in de bumper gemaakt worden.
dus al met al 2,5 dagen !!
met z'n tweeén dan wel goed door gewerkt.
hij was zaterdag morgen om 11 uur gespoten,en om 14 uur begonnen we weer alles in elkaar te zetten.
en het mag gezegt worden,hij is goed gespoten !! dus geen gepruts !!
dus binnen een week moet zo'n auto toch wel alleen in elkaar gezet kunnen worden.
jupke
zijn je ramen eruit gehaald?en een andere kleur is meer werk.
mijne staat nu al 17 dagen bij de spuiter en dat gaan ze echt niet in 2,5 dag redden ook al werken ze er met 10 man aan.
goelette
die van mij moet nog strak gemaakt worden. Vandaar wat langer.
En ik ga hem lekker rustig in elkaar zetten om het zo mooi mogelijk te doen. Lekker prutsen, niet haasten happy.gif

Greetzz
Nightmare
nou,mijn ramen zijn er inderdaad uitgehaald !! maar dat is ook niet het echte werk.
ramen er uit halen doen ze tussen neus en wijsvinger door.
maar inderdaad is een andere kleur veel meer werk,maar dan nog moet dat ook binnen twee weken gepiept zijn !!
die vriend die mijn auto gespoten heeft,werkt bij een schade herstel bedrijf.
ik ben daar vaak over de vloer gekomen,en zag daar dan ook de eene auto na de andere,naar binnen en weer naar buiten rijden in een andere kleur.....van binnen en van buiten.
en dat in minder dan twee weken.
dus het is haalbaar.
maar,Goelette,doe maar lekker rustig aan !! het is namelijk super gaaf werk,om je auto na het spuiten weer in elkaar te zetten,en te zien hoe mooier die wordt bij elk onderdeeltje die je er op gezet hebt !! echt gaaf !!
succes ermee.......ik ben benieuwd. vergeet niet om foto's van alles te maken.is namelijk leuk om er een soort van reportage van te maken ,van hoe die nu nog is,tot wat die is geworden.
goelette
Zow, helemaal vergeten hier de fotootjes te posten.....
Bij deze dus:

Raampjes eruit halen is moeilijker dan je denkt:

Om er lekker aan te werken, maar je hebt geen brug: dan moet je hem op bokjes zetten. Werkt ook!

Langzemerhand werd ie steeds kaler. Hier ben ik bezig met de motor zoals je ziet:

Eenmaal de motor er uit, ontstaat een soort flintstone-mobiel... 130 PK eruit, 1 MK erin happy.gif

De motor van een andere kant bezien:

Verlaagd..? Hoezo verlaagd?? CRX of CRV?

Vanavond nog ff de ramen eruit, morgen of overmorgen op de trailer naar de spuiter... SCHPANNUND!!

Greetzzz
Hondapower
MAW je hebt de raampjes maar kapotgeslagen?

Je pakt het wel grondig aan...

We zijn benieuwd
goelette
neej alleen dat achterste zijraampje is kapotgegaan, datw as niet de bedoeling. Maar het maakt niet zo veel uit, had al andere betere liggen.
De voorruit is helaas ook gesneuveld... stond veel te veel spanning op. Maar ook die heb ik nog liggen.
Nu zit ik me alleen ff te bedenken of ik nu niet de ramen zou laten spuiten... ligt nu toch eruit...
iemand enig idee wat het kost als je ze zo aanlevert zonder dat ze hoeven te monteren/demonteren?
En wie heeft een adres?

Greetzzz
Hondapower
www carcoating.nl
goelette
TADAAAAAAAAAAA:

Vandaag is als het goed is de rest van de auto ook helemaal gespoten, dinsdag kan ik hem ophalen!! Er moet alleen aan de voorbumper nog wat gebeuren vind ik, hopen dat dat onder de garantie valt....

Greetzzz
goelette
vandaag wiite knippers en lagunalip gekregen van mn vriendin, dus die kunnen er straks ook meteen op!

Greetzzz
Maxim
Hey, dat ziet er goed uit. Ben benieuwd naar het eindresultaat.
goelette
de nieuwste foto's:

antenne weg:

knippers weg:

Sproeier weg:

Spoilergaten dicht:

op de trailer:

in zijn tijdelijke garage, nieuwe in aanbouw biggrin.gif

Greetzzzz
Merlijn
de kleur is mjammie!
goelette
Waarom doen de foto's het ineens niet meer? De link is goed...
Voor nieuwschierigen, klik dan maar hier voor de fotootjes.

Verder goed nieuws: Ik ben eindelijk weer begonnen! Vanavond al ff op bokjes gezet en subframe eronderuitgehaald. Morgen de draagarmen eronderuit, nieuwe draagarmrubbers, subframe schuren en spuiten, de boel weer monteren.
Daarna zie ik wel hoeveel tijd ik nog heb, maar ik dnek dat dan de motorkap en deuren er nog ff uit en weer erop gaan. Scharnieren moeten nog gekit worden, en spatborden van binnen gebitact.
maargoed, dat zijn de plannen, morgen horen jullie of het ook daadwerkelijk gelukt is allemaal wink.gif

Ik ben in ieder geval begonnen, en ik heb er weer zin in!

greetzzz
Hondapower
hehe eindelijk
goelette
:P
Ik heb jou ook niet op de stoep zien staan om het ff voor me te doen anders wink.gif :P

Maar ik denk dat het nu wel gaat lukken, zo gek veel werk is het niet meer hoop ik. Het meeste werk is nog dat ik een paar rare dingen wil gaan inbouwen, zoals die lptop. Om dat mooi te doen zal wel ff tijd kosten.
Het belangrijkste is dat ie 27 september weer rijdt, want dan verloopt de apk op de tiepe een, en moet ik dus weer in de ed9 kunnen rijden. De type one gaat dan de schorsing in.

Greetzzz
goelette
Tadaaaaa, en de motor ligt er weer in... En hij loopt ook weer! Blijkbaar kan ik tegenwoordig ook al distributieriemen vervangen en ontstekingen stellen... happy.gif SSSSSSSSSSSSSWWWWWWWWEEET wink.gif
Nu dat de motor weer draait en ik kan rijden, kan ik hem ff buiten zetten, en weer binnen, en weer buiten, en weer binnen, en weer buiten, en weer binnen. Enzovoort.
het voordeel daarvan? nou, dan kan ik goed aan de carosserie gaan werken nu!
Het lijkt me sterk dat ik hem niet afkrijg binnen drie weken. tenminste, rijdbaar bedoel ik dan he... interieur is van later zorg happy.gif

Greetzzz
Filter
Ja ziet er mooi uit. Ik hoop dat ik de mijne klaar heb voor het pfingsttreffen volgend jaar.
Ro182501
he goelette,

Beetje stoome vraag ...... Ik weer : Wat kost dat nu, een hele auto spuiten ? Ongeveer dan ..

Ro
goelette
3 dagen voor totaal strippen
2000 euro voor strakmaken en spuiten
1000 euro aan nieuwe onderdelen
3 weken voor mooi opbouwen.
goelette
druk bezig met de opbouw op het moment.
Ff snel wat fotootjes gepiept, maar het is nog niet af he!
er komen nog spatborden op, skirts, motorkap, bumper ruiten, andere velgen, en nog veeel meer!

Sneak preview speciaal voor bezoekers van dit forum:

Greetzzzz happy.gif

euh, foto's doen het kennelijk niet angry.gif
voor de mensen die echt nieuwschierig zijn, hier de links:

http://www.geocities.com/special_cars/crxpreview3.jpg
http://www.geocities.com/special_cars/crxpreview2.jpg
http://www.geocities.com/special_cars/crxpreview1.jpg

Greetzzz

--edit webster: foute links even weggehaald, gaat de server moeilijk van doen.
Pasadino
hmm, kan de link ook niet vinden stuped me!
goelette
stomme site waar ik normaal foto's zet ligt plat. Deze site waar ze nu staan laat geen andere sites toe, dus je kan ze niet zien. Ff knippen en plakken met de link die ik eronder heb gezet...

Stom lycos... bah! :zzz
Merlijn
I like the gold-plated stuff happy.gif
goelette
is ECHT hoor. Tenminste, dat zou je toch op zn minst verwachten als je mijn bankrekening op het moment ziet... angry.gif
heb nu een portemonnee van uienleer.
Springen je spontaan de tranen van in de ogen :P

Greetzzz
Merlijn
heb je fort-knox beroofd of zo?
Maxim
Haaahahahahahahaha, is ECHT, hahahahahahahahahaaha

Cool
goelette
ja, er komt nu ook een hangslot op de motorkap, dat snap je natuurlijk wel. Ik ben ook niet gek ofzow... DUH! :P

vandaag trouwens de ruiten getint, met matig succes. Misschien nog een keertje opnieuw, misschien ook niet happy.gif Kan het er altijd nog van af trekken he, voor die 25 pleuro's kun je eens wat proberen happy.gif

Greetzzz
Pasadino
ikke will oook zien weeeh:hoho
goelette
ik zal ze nog eens proberen te uploaden op goede site.
maar zoals gezegd, je kunt dus ff de links hierboven overtypen als adres in je internetexplorer... En als je geen zin hebt om over te typen, kun je knippen en plakken...

Greetzz
goelette
En ik kan weer rijden...!!!!!! Dwz kon al wel eerder, maar nu zitten alle verplichte dingen er weer op.
Moet alleen nog de dakstrips er op plakken, en van de spoiler het naadje afwerken.
Dus vrijdag kan ik eindelijk weer met de rex naar minli!
nog ff een tijdschema:
16 mei: begonnen met strippen
2 juni: naar de spuiter
24 juni: terug van spuiter
5 oktober: weer rijdbaar
2004??: helemaal af happy.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.