Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Algemene Agenda
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Mededelingen / Vragen > Website
Filter
He misschien een stomme vraag maar hebben we die algemene agenda eigenlijk nodig die wordt toch nooit geupdate. En by the way alle aktiviteiten zijn toch meestal clubaktiviteiten. Althans de harde kern doet eraan mee.
Maxim
De algemene agenda heb ik inderdaad een tijd niet bijgewerkt, omdat ik het niet nodig vind om elke activiteit die ook maar een beetje autogerelateerd is erin te vermelden.

Als daar behoefte aan is, kan ik wel wat meer erin zetten zoals algemene meetings (dus niet merkgebonden).

Ik krijg alleen niet meer de agenda bijgewerkt die aan het forumgekoppeld is. Ik krijg wel steeds een bericht dat een administrator het zal bekijken, maar zie het vervolgens niet in de agenda verschijnen.
angel
QUOTE (Filter @ Jun 19 2006, 06:06 PM) *
En by the way alle aktiviteiten zijn toch meestal clubaktiviteiten. Althans de harde kern doet eraan mee.

Ook al zijn er activiteiten waarvan enkele leden van de club aan mee doen, wilt dat niet meteen zeggen dat dit een clubactiviteit is.

Niet de dingen door elkaar halen. cool.gif
Hondapower
(De clubagenda is trouwens ook niet altijd even goed bijgewerkt.)

De algemene agenda had het doel om bezoekers maar vooral de leden te informeren over mogelijke interessante meetings.
Maar dat is vanaf het begin af aan eigenlijk al steeds via het forum gegaan. Gebleken is nm. dat veel leden nooit op de site kijken en meteen naar het forum gaan.
Misschien wel een idee om die helemaal weg te gaan laten.

Er zijn ook meer delen van de site die slecht worden bijgehouden, zo staat er nog geen enkele foto erop van een aktiviteit van dit jaar en ook van 2005 en voorgaande jaren is er nog veel niet ingevuld.
En zo zijn er nog wel wat mindere onderdelen.

Ik heb voorheen de meeste fotopagina's gevuld, maar omdat ik tegenwoordig zelf bijna geen foto's meer maak en ik ze ook niet meer van anderen krijg, blijft het ook liggen.

Misschien wordt het na de zomer eens tijd voor een kleine site-evaluatie...

Bij nadere gedachte heb ik voorlopig de algemene agenda even off-line gehaald.
Merlijn
De forum agenda is aangezet voor de bestuursleden.

Ik bouw alleen maar, de invulling zou door de leden moeten gebeuren.

Ennuh, de foto's van de pinkstermeeting komen eraan hoor wink.gif moet ze alleen even bij jullie zien te krijgen.
Hondapower
neem de foto;s anders maar mee naar de jaarvergadering
Merlijn
Zal ik doen. Of ik drop ze bij Pee als ik naar mijn ouders ga ergens komende tijd.

Maareuh, werkt de agenda nu ?
Filter
QUOTE (angel @ Jun 19 2006, 09:30 PM) *
Ook al zijn er activiteiten waarvan enkele leden van de club aan mee doen, wilt dat niet meteen zeggen dat dit een clubactiviteit is.

Niet de dingen door elkaar halen. cool.gif
Zal het niet meer doen sorry. sad.gif
angel
nou, ik vergeef je.
goelette
over agenda gesproken: ik zie dat kelchterhoef op 26 augustus is, en das ook mijn trouwdag.... angry.gif
Nightmare
is dat effe balen dan !!!! gezellig hé, zo in je eentje ......... tongue.gif
Komen we effe zuipen en vreten, en dan weer terug naar het meeting ............ wink.gif

(LOL)
Filter
QUOTE (Nightmare @ Jun 20 2006, 11:29 PM) *
is dat effe balen dan !!!! gezellig hé, zo in je eentje ......... tongue.gif
Komen we effe zuipen en vreten, en dan weer terug naar het meeting ............ wink.gif
Hij is toch altijd zo hartverwarmend.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.