Ro182501
Apr 28 2003, 08:10 AM
heren,
Weet iemand of de achterbank pls hele gestel van een ED9 in het 1ste type uit '85 past ? (1500i 12 V) Op het oog ziet de vorm hetzelfde uit, maar past dat ook gewoon ?
Alvast bedankt !!
Roger
Maxim
Apr 28 2003, 12:21 PM
Mij lijkt het NIET te passen. Maar misschien met een beetje vervormen.
Maar waarom wil je dit doen? Het zit allebei even slecht
Ro182501
Apr 28 2003, 01:05 PM
Inderdaad zit het achter even slecht, maar het ziet er een stuk netter en voller uit. Bij mijn model kijk je zo de kofferbak in. Vind ik absoluut niet mooi. Toevallig zag ik een zwarte ED9 op de sloop.
Zag er heel mooi uit dus dacht aan de vorm te zien dat het wel zou passen maar dacht voordat ikde ED9 ga demonteren eerst effe een vraagje droppen bij de echte die hards op het forum.
Jij denkt dus van niet ?
goelette
Apr 28 2003, 05:22 PM
het ziet er op zich wel hetzelfde uit ja... Maar meten is weten zou ik zeggen...!
Ik snap alleen niet hoe je dan in een keer niet meer de achterbak in kijkt met die nieuwe bank.. dat ligt toch alleen aan de hoedenplank van de type2?
Greetzzz
Maxim
Apr 28 2003, 05:25 PM
Ohw, wil je de rugleuning ook overzetten, of mis je die nu in de type1 CRX?
dat lijkt mij ook niet te passen.
Maar als je in de buurt woont, wil ik de mijne er wel even voor je uitbouwen zodat je kunt passen....
Waar staat die ED9 en van welk jaar is ie... Ligt het blok en versnellingsbak er nog in???????????????????????
Ro182501
Apr 29 2003, 08:51 AM
goelette : daar zit wat in, maar ja. Eerst the easy way proberen ...... Inderdaad, maar bij type 1 heb je alleen het bankje wat rechtop staat. naast de bank kun je aan beide kanten naar achteren kijken . Het nieuw model heeft de hele leuning mooi verwerkt in de wanden waardoor je een " echte achterbank" (voor het zicht dat ) krijgt. Snap ie het een bietje ? Hoedenplank is geen probleem . das zo gefixed.
Maxim : Hij staat in Schinnen bij Van Kessel. Hij staat op de derde rij helemaal rechts als je voor het gebouw staat. Hij heeft flinke voorschade dus of het blok nog goed is weet ik niet. Kleur is zwart, bestuurderstoel is er al uit maar de versnellingsbak zit er volgens mij nog in. Bouwjaar heb ik niet op gelet. Als je niet weet hoe je daar komt mail me even en ik leg het je uit,
Roger
goelette
Apr 29 2003, 07:05 PM
kon je er langs kijken bij een type 1? kan ik me niet herinneren, maar het zal wel.
Maarreuh... dan helpt het toch niet om een andere bank er in te zetten? dan moet je wat aan de zijkappen veranderen zou ik zo zeggen. En dat lijkt me een geweldige klus...
Succes ermee iig
greetzz
Maxim
Apr 29 2003, 08:20 PM
Volgens mij is de breedte van de binnenkant die je ter beschikking hebt anders. Maar we kunnen eens meten.
Ro182501
Apr 30 2003, 08:05 AM
Goelette : Inderdaad, dat wil ik ook doen. Als het ware het hele achtergedeelte met bank, wanden etc. Helemaal omzetten. Inderdaad een geweldige klus. Ik hoop dat het gaat lukken. Volgens mij heb ik dan een unieke gen 1 .......
Ik ga niet komend weekend maar het weekend erna waarschijnlijk eraan beginnen. Ben nog even op de garage box aan het wachten, tot die tijd doe ik er niets aan. Ik zal natuurlijk jullie wel op de hoogte houden doormiddel van een paar up updates met foto's.
Maxim : De gen 2 is inderdaad breder achter dan de gen 1. Volgens mij scheelt het niet heel veel. Het word zowiezo improvizeren geblazen ....... (even mijn broertje aankijken... hahaha)
het is wel het proberen waard !
goelette
Apr 30 2003, 09:40 AM
die achterpanelen wisselen gaat je dnek ik toch niet lukken... Veel makkelijker is dan dnek ik om zelf wat te maken. Beetje van hout ofzo en afwerken met polyesther.
greetzz
Ro182501
Apr 30 2003, 09:44 AM
je bent niet de eerste die dat zegt maar ik wil het toch graag proberen. Zodra ik de garage box heb kan ik toch alles uit elkaar laten liggen. Heb een 2 auto voor te rijden. Rexje heeft de tijd. toch bedankt !!
Roger
goelette
Apr 30 2003, 11:40 AM
trust me, iets zelf maken is al moeilijk zat en zal ook weken in beslag nemen als je het mooi wil doen. Maar die van een type 2 op maat maken .... die zijn volgens mij veeeel te groot. Dan kun je er wel een randje afhalen, maar omdat die dingen nou eenmaal hol zijn zul je met een enorm gat blijven zitten. Dat moet je dan vervolgens dicht gaan maken met polyesther of zwiets. Dan kun je dus net zo goed meteen zelf kappen gaan maken.
Wat dacht je trouwens van achterbank weghalen en dichtmaken met een grote plaat mdf ofzo, daar wat leuke figuurtjes in, paar boxjes enzow.. Op die achterbank kan toch niemand zitten...
greetzz
Ro182501
Apr 30 2003, 11:52 AM
inderdaad kan er niemand zitten (fatsoenlijk). Ik moet eens goed gaan nadenken wat ik eigenlijk wil. Ik ben nu zelfs aan het twijfelen om hem weg te doen en gewoon voor een gen 2 te gaan. Daar kun je veel meer tuning onderdelen voor krijgen en ik heb er hier een paar gezien die waren zo mooi ...... breath taking !!!
twijfel twijfel twijfel, van de andere kant is mijn huidige rexje bijna 20 jaar dat betekent dat hij heel goedkoop te verzekeren word en dan nog even en is ie ook nog belasting vrij. Wat wil je nog meer, een snelle , mooie , goedkope superzuinige auto !
maar ja, van weer een andere kant ........
Ik weet het even niet meer,
goelette
Apr 30 2003, 05:33 PM

tisoquat he...
als je hem verkoopt moet je me maar ff mailen... heb ooit een type 1 gehad, en ik mis hem
greetzz
Ro182501
May 1 2003, 08:10 AM
Het gaat je wel nog een een groot aantal uren kosten om op te bouwen. De buiten kant dan. Als je wil mag je eens komen kijken. Duur is ie toch niet . Velgen gaan er wel vanaf ! Kan je ook een fotootje sturen als je wil.
Roger
Ro182501
May 1 2003, 09:01 AM
Goeltte,
Je kan me beter bellen op 06-50492485 aangezien ik komende paar dagen niet hoef te werken. heb dus ook geen toegang tot het web ..... dus kan niet replyen. Dat heet als je wilt komen kijken (en dat is altijd gratis !)
Roger
goelette
May 1 2003, 05:25 PM
mijn vriendin gaat me doodschoppen ben ik bang, maar ik heb toch wel interesse. Ik denk dat ik wel ff een keer langskom om te zien of het wat is.
greetzzz
goelette
May 3 2003, 12:10 PM
....

....
Sjit man, dat je er nu een ongelukje mee maakt...
Maar laat svp even weten hoe erg het is.... Als er alleen maar een paar deeltjes vervangen hoeven te worden kan het nog interessant zijn, leuk opknappertje.
Als je hem zelf gaat laten maken dan is ie denk ik voor mij niet interessant meer omdat ie dan te duur wordt. En als de reparatie sowieso te duur is, dan kan ie maar beter naar de sloop ben ik bang.
Ik hoor het wel,
Greetzz, Tom
Ro182501
May 5 2003, 10:01 AM
ton,
Hij is bij de garage geweest om even te laten kijken of ie het nog waard is. Volgens hen zijn de kokerbalken niet rot en liep het motertje nog super. Ongelukje valt wel mee. Alleen de rechterdeur is een beetje bekrats en ingedeukt. Ook de speigel heeft een klap gehad. Ik ga hem zelf niet meer maken aangezien ik de tijd niet heb en zo technisch ben ik eigenlijk ook niet. Het is wel een leuke opknapper voor de doe hetzelver. Sloop zou ik nooit doen !! Hij is ook nog gekeurd tot October. Heb je interesse, spreken we toch gewoon even af. Kun je eens komen kijken . Kijken kost niets dus ... Ik heb ook nog een set AZEV A velgen 17 inch , met 215 banden achter en 205 voor . Ook natuurlijk voor de CRX. Laat me even iets weten. Je kunt ook bellen, je hebt toch mijn nummer.
Greettzzzzzzzzz,
Ro
goelette
May 5 2003, 05:24 PM
Originally posted by Ro182501
ton,
Hij is bij de garage geweest om even te laten kijken of ie het nog waard is. Volgens hen zijn de kokerbalken niet rot en liep het motertje nog super. Ongelukje valt wel mee. Alleen de rechterdeur is een beetje bekrats en ingedeukt. Ook de speigel heeft een klap gehad. Ik ga hem zelf niet meer maken aangezien ik de tijd niet heb en zo technisch ben ik eigenlijk ook niet. Het is wel een leuke opknapper voor de doe hetzelver. Sloop zou ik nooit doen !! Hij is ook nog gekeurd tot October. Heb je interesse, spreken we toch gewoon even af. Kun je eens komen kijken . Kijken kost niets dus ... Ik heb ook nog een set AZEV A velgen 17 inch , met 215 banden achter en 205 voor . Ook natuurlijk voor de CRX. Laat me even iets weten. Je kunt ook bellen, je hebt toch mijn nummer.
Greettzzzzzzzzz,
Ro
Ik ga je bellen ergens deze week, want kijken kan nooit kwaad.
greetzz
Ro182501
May 5 2003, 05:37 PM
No problemo,
Ben wel tot 19.00 uur werken elke dag dus het liefst bellen na deze tijd ...
Ro
Ro182501
May 8 2003, 04:14 PM
Goelette,
Krijg geen PM verstuurd ....... echt erg he/....... vandaar maar zo,
Mail me even je email adres door, ben hem thuis vergeten. Dan kan ik je de foto's en de prijs emailen !!
Ro (Rogeroffermans459@hotmail.com)
goelette
May 8 2003, 05:00 PM
als het goed is heb je mn emailadres nu wel... heb ik ook op het forum bij mijn info nu aangepast.
tjpveldman@hotmail.com
Greetzzzz
Ro182501
May 8 2003, 05:10 PM
foto's zijn 15 minutene geleden naar je hotmail verstuurd.
Heb je ze al ?
Ro
goelette
May 8 2003, 05:12 PM
ze komen nu NET binnen... Kwartiertje onderweg....
Ik ga ff kijken
greetzzz
goelette
May 8 2003, 05:14 PM
heee, nee dat waren ze niet... datw as het mailtje met de vraag of ik ze gekregen had....
Nog een keer svp
Greetzz
Ro182501
May 8 2003, 05:34 PM
ik heb een losse foto naar je hotmail gestuurd , en de gezipped files naar je andere adres. Hoop dat het gaat lukken anders drop ik ze toch gewoon hier ......
Ik hoor het wel,
Ro
Ro182501
May 8 2003, 05:43 PM
krijg ze hier ook niet op ....... Heb jij nog andere ideen ?
Ro
goelette
May 8 2003, 06:09 PM
Ik heb ze nu hoor

Bedankt voor het struen
Leuk autootje wel. Ik zie je maandag
Greetzzz
Merlijn
May 8 2003, 10:30 PM
en nu weer ontopic graag!
goelette
May 9 2003, 06:27 AM
ik dacht al, wanneer komt webbie nou eens om ons terecht te wijzen
Ben blij dat we eindelijk activiteit op t forum hebben ...
Greetzzz
Hondapower
May 9 2003, 11:35 AM
Dit is wel de langste thread tot nu toe...
Je hebt een record goelette ;-)
Ro182501
May 9 2003, 02:55 PM
pssss ........ me toooo
Hondapower
May 9 2003, 03:05 PM
Dit is wel de langste thread tot nu toe...
Je hebt een record goelette en Ro182501 ;-)
zo beter?
Ro182501
May 9 2003, 03:20 PM
Stukken beter .......
Zo kunnen we hier misschien een hall of records maken ...... (ps. we zitten nog steeds niet ontopic!!)
Kunnen maar beter naar onze webbie luisteren ......
Ro
Hondapower
May 9 2003, 03:25 PM
Misschien dat je de achterbank van een oude civic om kunt bouwen.
Ik ken wel iemand die had het heel mooi gemaakt achterin.
Een grote audiobekisting erin.
Ro182501
May 9 2003, 03:27 PM
Het is al niet meer nodig want mijn type 1 gaat de duer uit. Goelette komt maandag kijken en zodra mijn vakanbtie geld binnen is ga ik eens rustig rond kijken voor een ed9. Daar zit die mooie bank al in, en persoonlijk vind ik dat model stukken mooier puur omdat daar veel aan te doen is kwa tuning onderdelen. De type 1 heeft bijna geen extra's maar toch bedankt !!
Roger
Hondapower
May 9 2003, 04:55 PM
het einde van deze thread is in zicht....
goelette
May 9 2003, 05:01 PM
dan nog maar vlug wat onzin vertellen
Owja, nog beetje ontopic zelfs:
ALS ik hem koop, dan laat ik de achterbank gewoon zitten hoor. Moet origineel blijven enzow.
Greetzzz
Ro182501
May 9 2003, 05:07 PM
Lekker originelly .... kan ook fun zijn , bij deze dan.
Kijk maar eens naar de volgende link. Die vind ik zelf heeeel mooi, alsof ie net uit de showroom komt rijden . (de auto dan,) waarschijnlijk kennen jullie hem al ....
http://www.inner-circle.nl/streetracer/site/
Maxim
May 9 2003, 10:46 PM
Waar gaat dit heen ?
Hondapower
May 10 2003, 01:44 PM
Waar dit heen gaat?
We zitten nu al op 5 subpaginas op deze thread
goelette
May 10 2003, 06:45 PM
ja, maar ik moet dan ook wel ff kwijt dat er wel ERRUG weinig posts op een pagina kunne hier... Zit de hele tijd te bladeren... Kanne we dat niet veranderuh?
Greetzzz
Merlijn
May 12 2003, 04:08 PM
nee dat kan niet

en daarom gaat dit topic dicht met een waaraschuwing. Dit soort offtopic geneuzeld worrdt in het vervolg meteen weggeedit omdat het niet op het topic slaat. offtopic geblaat kan in offtopic (daar is het voor) en klagen kan in klaagbaak.
we weten nu nog niet of het nu mogelijk is om de achterbank om te zetten en daar ging dit topic eigenlijk over...
--edit , de instellingen zijn omgezet naar 35 posts/page en nu niet meer zeuren...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.