Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nieuwe Aanwinst: Canon Digicam
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
Nightmare
Omdat mijn digitale film camera spontaan defect was op het pinkstermeeting, (wat gelukkig een fabrieks fout is, en gratis gerepareerd wordt door Canon), hebben we besloten toch een nieuwe, en een klasse hogere camera aan te schaffen. heb lang rond gepluist, en dit is nu het resultaat:

het is een Canon MVX40, 2.2 mega pixel camera, met een verbeterde lens, ook veel groter dan de op de oude camera, waardoor het beeld nu nog helderder en scherper is. ligt goed in de hand, er zit nu een windruis filter op, en stabilizeerd het beeld sneller. uitraard gelijk 2 dikke accu's erbij gekocht, voor de meetings. dus voortaan nog betere club films.

de oude camera gaat na reparatie de verkoop in.
het is een Canon MV700i. 2 jaar oud.

heeft me 2 jaar lang film plezier geschonken, maar gaat dan nu onder de hamer.
inclusief alle orginele delen. er zit zelfs een een mega accu bij, de grootste ooit gemaakt voor een camera, (210 euro) die nergens meer te koop is,
omdat deze de camera zou ontsieren. zo groot is die dus. 3500 mAh. sterkste nu te krijgen is 1400 mAh.
met deze accu kun je 5 uur lang met lcd scherm open filmen, en zonder lcd 11 uur.
deze camara gaat op marktplaats voor rond 300 tot 350 onder de hamer.
mag weg voor 300 euro, inclusief die dikke accu. (camera kost nu nog 529 euro nieuw, zonder die extra accu)
dus bij intresse effe mailen.
Hondapower
Nice nice.

Heb je al enig idee wanneer ja gaat beginnen met het editten van de pinkstermeeting film?
Nightmare
nee, maar zal spoedig gebeuren, en nu met 2 personen. Avaloon en ikke. we gaan eerst effe samen hokken om te bespreken over hoe, met welke soort muziek, welke bewerkingen wel en niet, hoe lang het mag worden, en dan ieder een eigen dag maken, zodat we ze enkel maar nog aan elkaar hoeven te plakken.
dus dat zal dan in totaal een stuk sneller gaan.
Hondapower
Misschien dat ik en Patric dan weer een mooi menu in elkaar kunnen zetten.
Nightmare
Mooi !! is dat ook weer geregeld.
goelette
ik heb misschien wle interesse in die camera, hebben we het nog over happy.gif
Hondapower
kopen? voor 50 euro mag je m afhalen bij mij
Avaloon
Mooie aankoop! Ben wel eens benieuwd naar de beeldkwaliteit.
Nightmare
QUOTE (goelette @ Jun 22 2006, 05:42 PM) *
ik heb misschien wle interesse in die camera, hebben we het nog over happy.gif

doen we.
gaat nu eerst effe weg voor vervanging van de ccd chip, en dan issie weer de oude.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.