QUOTE (goelette @ Jul 8 2006, 08:55 PM)

Precies! Ik kan me nmiet voorstellen hoe iemand er bij komt om te zeggen dat een civic een slecte auto is, want dat is gewoon niet zo. Hondas in het algemeen zijn absoluut niet kapot te krijgen en bieden veel prestatie voor hun geld. Er kunnen natuurlijk altijd mensen zijn die hem niet mooi vinden, maar dat is weer wat anders. Er is ook zat te koop om te tunen aan deze auto's. Dus je kunt hem laten uitzien zoals je wilt.
Model wat je hier laat zien is trouwens niet zo vaak te zien op de nederlandse wegen...
Ik heb al vanaf dat ik 4 jaar geleden me rijbewijs heb gehaald opel gereden. en dat rijd opzich wel lekker. maar nu heb ik sinds kort een civic coupé aangeschaft uit 1997(het model wat op de foto staat hierboven dus er rijd er nu eentje meer rond in limburg), en ik moet zeggen.. toch rijd het beter.. het schakelen gaat soepeler, wegligging is ook veel beter, en ze zien er gewoon mooier uit! kapot zijn ze niet te krijgen (tenzij je niet met een auto om kan gaan) en er gaan niet voorniets zoveel honda garages failiet omdat er niks tot bijna niks binnen komt om te repareren,