Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Waarom Honda Civic Coupe (model 1996-2000)
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Modellen > Civic
bluetuning
Ik word binnenkort 18
en ik ben van plan een honda civic (1996-2000) te halen. maar ik hoorde van iemand dat een honda civic niet echt een goeie auto is.? mijn vraag is. waarom? iK bedoel je kan er veel mee qua styling en tuning..
En voor welke zouden jullie gaan?:
Honda Civic Coupe
Honda Accord
Honda Prelude

????

DEZE HONDA CIVIC COUPE BEDOEL IK(MET GRILL)
Hondapower
En dat heeft je zeker iemand gezegd met een gare oude roest kadett?

Nee, een Honda Civic is heel betrouwbaar en de best verkocht auto in de VS.
Dus dat zegt wel genoeg denk ik.
Kwa betrouwbaarheid staat Honda meestal net achter Toyota.

Das dat zit wel goed.

Omdat de Coupe ook in de vs is verkocht, kun je er echt onzettend veel spul voor krijgen.

dus kopen zo'n ding!
coupeboy
daar sluit ik me bij aan.. ik rij al een paar jaar een civic coupe en heb er geen spijt van .
Avaloon
Hoewel ik als Honda Civic rijder engiszins bevooroordeeld ben, mag ik zeggen dat ik tot dusver zeer tevreden ben over de kwaliteit van de Civic.

Uiteraard bestaat altijd de mogelijkheid op een miskoop. Echter zijn Honda's over het algemeen zeer betrouwbaar.

Bovendien vraag ik mij af of er nog ECHT slechte auto's bestaan (daar zullen de mening wel over verdeeld zijn).

Leg ik alleen even een vraag bij je terug: Waarom zou een Honda Civic dan een slechte keus zijn? Ik vermoed dat het slechts een mening is. M.a.w niet gebaseerd op feiten.

Mijn mening is echter: Een Honda Civic is zeker geen slechte keus!
Fonzie
Die civic MOET je gewoon kopen BASTA!!!
En ten 2de koop geen accord is moeilijk om daar wat voor te krijgen!
En ik kan het weten want ik rijd accord!
Maar volgens mij zijn die mensen jaloers omdat hun zo'n echte auto niet kunnen kopen!
Nightmare
als je je zo makkelijk laat beinvloeden door iemand, die deze auto niet kan waarderen, dan moet je deze auto gewoon niet kopen !! nooit meningen van andere vragen. je moet er zelf achter staan, en als je een dan een auto koopt, zéér zeker de civic !! is toch al een tiental jaren een zeer betroubare auto. en zeker als je voor optische tuning gaat, is deze auto zeer zeker aan te raden. er bestaat bijna geen auto, waar meer tuning spullen voor te krijgen is, al voor de civic. en als je dan een civic hebt gekocht, lekker naar onze club komen, aanmelden, en nieuwe "echte" vrienden maken !! cool.gif
Filter
Ik kan me alleen aansluiten bij de rest doen dus.
goelette
QUOTE (Nightmare @ Jul 8 2006, 05:31 PM) *
en als je dan een civic hebt gekocht, lekker naar onze club komen, aanmelden, en nieuwe "echte" vrienden maken !! cool.gif

Precies! Ik kan me nmiet voorstellen hoe iemand er bij komt om te zeggen dat een civic een slecte auto is, want dat is gewoon niet zo. Hondas in het algemeen zijn absoluut niet kapot te krijgen en bieden veel prestatie voor hun geld. Er kunnen natuurlijk altijd mensen zijn die hem niet mooi vinden, maar dat is weer wat anders. Er is ook zat te koop om te tunen aan deze auto's. Dus je kunt hem laten uitzien zoals je wilt.
Model wat je hier laat zien is trouwens niet zo vaak te zien op de nederlandse wegen...
Dhunter
QUOTE (goelette @ Jul 8 2006, 08:55 PM) *
Precies! Ik kan me nmiet voorstellen hoe iemand er bij komt om te zeggen dat een civic een slecte auto is, want dat is gewoon niet zo. Hondas in het algemeen zijn absoluut niet kapot te krijgen en bieden veel prestatie voor hun geld. Er kunnen natuurlijk altijd mensen zijn die hem niet mooi vinden, maar dat is weer wat anders. Er is ook zat te koop om te tunen aan deze auto's. Dus je kunt hem laten uitzien zoals je wilt.
Model wat je hier laat zien is trouwens niet zo vaak te zien op de nederlandse wegen...

Ik heb al vanaf dat ik 4 jaar geleden me rijbewijs heb gehaald opel gereden. en dat rijd opzich wel lekker. maar nu heb ik sinds kort een civic coupé aangeschaft uit 1997(het model wat op de foto staat hierboven dus er rijd er nu eentje meer rond in limburg), en ik moet zeggen.. toch rijd het beter.. het schakelen gaat soepeler, wegligging is ook veel beter, en ze zien er gewoon mooier uit! kapot zijn ze niet te krijgen (tenzij je niet met een auto om kan gaan) en er gaan niet voorniets zoveel honda garages failiet omdat er niks tot bijna niks binnen komt om te repareren, tongue.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.