Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Waarom Honda Civic Coupe (model 1996-2000)
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Modellen > Civic
bluetuning
Ik word binnenkort 18
en ik ben van plan een honda civic (1996-2000) te halen. maar ik hoorde van iemand dat een honda civic niet echt een goeie auto is.? mijn vraag is. waarom? iK bedoel je kan er veel mee qua styling en tuning..
En voor welke zouden jullie gaan?:
Honda Civic Coupe
Honda Accord
Honda Prelude

????

DEZE HONDA CIVIC COUPE BEDOEL IK(MET GRILL)
Hondapower
En dat heeft je zeker iemand gezegd met een gare oude roest kadett?

Nee, een Honda Civic is heel betrouwbaar en de best verkocht auto in de VS.
Dus dat zegt wel genoeg denk ik.
Kwa betrouwbaarheid staat Honda meestal net achter Toyota.

Das dat zit wel goed.

Omdat de Coupe ook in de vs is verkocht, kun je er echt onzettend veel spul voor krijgen.

dus kopen zo'n ding!
coupeboy
daar sluit ik me bij aan.. ik rij al een paar jaar een civic coupe en heb er geen spijt van .
Avaloon
Hoewel ik als Honda Civic rijder engiszins bevooroordeeld ben, mag ik zeggen dat ik tot dusver zeer tevreden ben over de kwaliteit van de Civic.

Uiteraard bestaat altijd de mogelijkheid op een miskoop. Echter zijn Honda's over het algemeen zeer betrouwbaar.

Bovendien vraag ik mij af of er nog ECHT slechte auto's bestaan (daar zullen de mening wel over verdeeld zijn).

Leg ik alleen even een vraag bij je terug: Waarom zou een Honda Civic dan een slechte keus zijn? Ik vermoed dat het slechts een mening is. M.a.w niet gebaseerd op feiten.

Mijn mening is echter: Een Honda Civic is zeker geen slechte keus!
Fonzie
Die civic MOET je gewoon kopen BASTA!!!
En ten 2de koop geen accord is moeilijk om daar wat voor te krijgen!
En ik kan het weten want ik rijd accord!
Maar volgens mij zijn die mensen jaloers omdat hun zo'n echte auto niet kunnen kopen!
Nightmare