Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Trekhaak Honda Civic 96-00
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Modellen > Civic
My-T
Ik heb een trekhaak gekocht voor mijn Civic 1.5l Vtec-E bouwjaar '98. Mijn auto is niet voorbewerkt voor een trekhaak, weet iemand hoe ik deze er onder zou moeten zetten?
goelette
Hoezo niet voorbewerkt? Bijna altijd zijn de punten waar geboord moet worden etc wel aangegeven. Ook waar je in de bumper moet snijden is meestal met een heel dun lijntje aan de binnenkant aangegeven.
Als hte goed is heb je er ook een gebruiksaanwijzing bij gekregen?
In ieder geval moet je de bumper demonteren en de binnenkant van de kofferbak. Dan kun je dnek ik wel al zien hoe het moet. Electriciteit is misschien al aanwezig dmv een stekker, en andes moet je die aftakken van de achterlichten.

succes!
My-T
Ik heb de trekhaak 2e hands gekocht en deze is origineel van honda zelf. Er zit dus geen bouwtekening bij geleverd. De boorpunten zijn niet te vinden zowel in de kofferruimte als onder de auto. Vandaar mijn vraag om hulp. Het aftakken van de stroom is verder geen probleem zover was ik zelf ook al en van de bumper was ik ook op de hoogte. Mij gaat het dus puur om het montagewerk...
goelette
meestal zit er wel een stuk bij die je maar op een plek kunt houden. Als je de hele haak gemonteerd hebt, dan past ie maar op 1 manier eronder. Dan de gaten boren en hij is vast. Heb je de auto niet gezien waar hij onderuit is gekomen?
of op internet een plaatje zoeken van een andere trekhaak? Bij bosal ofzo. Alle meken haken moeten toch waarschijnlijk op dezelfde manier gemonteerd worden.
Maar bij mij was het dus zo dat er wel al gaten zaten, maar die waren te klein. of waren niet helemaal door en door.
Meer dan dit kan ik je helaas niet helpen happy.gif
My-T
Ik ga het proberen, iig bedankt voor de tip wink.gif De trekhaak was trouwens niet compleet, ik miste 2 platen voor aan de binnenzijde van de kofferruimte... Morgen ga ik ze halen en dan zal alles wel snel gefixed zijn happy.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.