Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Zomaar Uit Verveling ......
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
Nightmare
tja, zoals de topic naam al zegt, zomaar dus.
ik verveel me. niets op tv .......... dan maar effe dom posten ...... haalt m'n quota iets omhoog.
Hondapower
Vervelen? dat kan ik nooit.
Maxim
Wel vervelend doen...
Nightmare
mee eens ..... 2149[1].gif
goelette
kom bij mij gezellig een garage bouwen?
Filter
tja wat moet je anders dan maar een domme topic plaatsen. Had je nou echt niks beters te doen. Bijvoorbeeld een stukje schrijven voor het clubblad. 2149[1].gif
Merlijn
blush.gif blush.gif blush.gif

Ben ik ook al een jaar aan het doen :| \

Gezien het feit dat ik toch ziek thuis zit, zal ik er eens een zwengel aan geven.
Maxim
.

.
coupeboy
happy.gif
Pasadino
:p
Hondapower
Als je je verveelt kun je ook eens beginnen aan de videoedit
Nightmare
QUOTE (Filter @ Jul 12 2006, 12:15 AM) *
tja wat moet je anders dan maar een domme topic plaatsen. Had je nou echt niks beters te doen. Bijvoorbeeld een stukje schrijven voor het clubblad. 2149[1].gif

hebben jullie allang liggen !! dus waar blijft het dan ....... 413[1].gif

QUOTE (Hondapower @ Jul 12 2006, 04:55 PM) *
Als je je verveelt kun je ook eens beginnen aan de videoedit

ben al druk met de voor bereiding bezig. muziek en diverse geluiden zoeken, programmas en codec's zoeken enz. ben alleen al heel lang aan het zoeken naar een geschikt muziek stuk voor de trailer. is best moeilijk. moet stoer klinken, geen lange loops hebben, geen saaie zangstukken bevatten, enz. en max 4 minuten. moet gewoon van het begin tot eind stoer zijn, maar nog geen gevonden. wel enkele die in aanmerking komen. als ik het geschikte soundtrack heb, is de trailer zo klaar.
ElQuattro
QUOTE (Nightmare @ Jul 12 2006, 05:59 PM) *
ben al druk met de voor bereiding bezig. muziek en diverse geluiden zoeken, programmas en codec's zoeken enz. ben alleen al heel lang aan het zoeken naar een geschikt muziek stuk voor de trailer. is best moeilijk. moet stoer klinken, geen lange loops hebben, geen saaie zangstukken bevatten, enz. en max 4 minuten. moet gewoon van het begin tot eind stoer zijn, maar nog geen gevonden. wel enkele die in aanmerking komen. als ik het geschikte soundtrack heb, is de trailer zo klaar.

wat dacht je van mp3: system of a down- chop suey

vind ik wel stoer 512[1].gif
Fonzie
Iron Maiden Wildest Dreams
Beastachtig goed en gewoon COOL
Filter
[quote name='Nightmare' date='Jul 12 2006, 05:59 PM' post='21912']

Waarschijnlijk is dat stuk weer aan een update toe. Jou kennende.
Nightmare
aangezien het zoooo lang duurt met het clubblad, zal dat wel het geval zijn. (LOL)

maar euhh ...... kan het dan nog eens terug naar mij ?? dan kan ik het nog wat bij werken, voordat jullie het plaatsen.
angel
QUOTE (Nightmare @ Jul 13 2006, 12:19 AM) *
aangezien het zoooo lang duurt met het clubblad, zal dat wel het geval zijn. (LOL)

maar euhh ...... kan het dan nog eens terug naar mij ?? dan kan ik het nog wat bij werken, voordat jullie het plaatsen.

Ik denk dat ze het niet meer hebben. Anders stond je al lang in het blad. Denk ik zo.

Maar vervelen? Heb ik geen last van. Kom zelf tijd te kort voor de dingen die ik nog allemaal wil/moet.
Nightmare
QUOTE (angel @ Jul 13 2006, 06:47 AM) *
Maar vervelen? Heb ik geen last van. Kom zelf tijd te kort voor de dingen die ik nog allemaal wil/moet.

ik ook, maar daar heb ik dan weer geen zin in ....... blush.gif
Pasadino
komend weekend wordt het clubblad gemaakt, nightmare, als je er nu niet in wilt moet je het ff zeggen.
Dat het zolang met het clubblad geduurt heeft heeft zijn redenen, iemand die zich daar aan stoort mag het initiatief nemen om het zelf te maken!
Nightmare
QUOTE (PetjeVTI @ Jul 14 2006, 09:56 AM) *
Dat het zolang met het clubblad geduurt heeft heeft zijn redenen, iemand die zich daar aan stoort mag het initiatief nemen om het zelf te maken!

ga huilen ...... wacko.gif
Pasadino
whehehehehehe snik snik.

altijd op de kleinen
lord_fornax
Dus he..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.