Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Honda Civic Coupe 1997
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Modellen > Civic
Dhunter
Hey mensen,

Ik ga aankomende zaterdag kijken naar een honda civic coupe uit 1997, en ik wou graag weten of ik bij de aanschaf nog ergens speciaal op moet letten, bijvoorbeeld: plekken waar ze snel roesten ( want ik weet dat het vorige coupe model vaak roeste onder de achterbank door slechte water afvoer) of andere dingen die van belang zijn.

met het bekijken van de algemene technische staat van de auto heb ik geen moeite, want ben zelf automonteur. maar ik ben helaas niet zo thuis in de honda scene, dus het gaat me hier puur om de kleine dingen die je alleen als kenner kan weten, en ik neem aan dat ik hier op het honda forum aan het goede adres ben.

alvast bedankt voor jullie hulp en tips!

greetz marcel
Nightmare
naar mijn mening kent dit model niet zo'n plekken. is een goed betrouwbare auto.
Hondapower
vrijwel foutloze auto.

geen specifieke gebreken.
Dhunter
dan weet ik voldoende, en als de auto me zaterdag bevalt, dan is limburg weer een honda rijder rijker !

en nogmaals bedankt voor de hulp

greetz marcel
Nightmare
deze tips kosten je wel een lidmaatschap bij onze club !! wink.gif
Dhunter
haha ik zal er over nadenken, alleen ik woon in noord-limburg, het is wel limburg, maar toch een eindje weg van het zuiden wink.gif

maar ik zal wel wat foto's posten van de auto als ik hem gekocht heb!
Nightmare
we hebben leden die verder wonen !! dit is al een uitnodiging voor een vrijdag avond meeting.
Dhunter
ik zal kijken wat ik kan doen! want ik moet de auto natuurlijk wel eerst kopen. hahaha, maar het lijkt me zeer leuk om eens te komen kijken! ninja.gif
Dhunter
Ik ben gister naar die honda wezen kijken, de verkoper was alleen niet aanwezig, en die komt maandag pas terug, dus ben nog niet tot een aankoop over kunnen gaan, maar heb de auto wel een beetje globaal bekeken, hij zag er van buiten netjes uit, geen (lak)schade of iets dergelijks. van binnen ook nog zeer goed, alleen het zitvlak van de bestuurdersstoel was een klein beetje vaal

maar wat wil je na 9 jaar zitten tongue.gif de motor was nog droog, er was geen zweet te zien.

de oude eingenaar van de auto was toevallig aanwezig, hij was daar voor de apk van zijn nieuwe auto, en het was een man van rond de 50, hij heeft de honda verkocht omdat hij te groot was voor hem en zijn vrouw, dus het is zeker weten geen afgeragde bak of iets dergelijks.

maar als de verkoper weer terug is van vakantie word ik gebeld, en maak ik een nieuwe afspraak om fatsoenlijk te gaan kijken, en een proefrit te maken

greetz marcel
Dhunter
hey mensen

ik ben weer 2 weken verder sinds me vorige post, de verkoper was weer terug en heb ik fatsoenlijk kunnen kijken/rijden en handelen, en ben ik definitief overgegaan tot de koop van de honda civic coupé
en daardoor is limburg weer een honda rijder rijker cool.gif

en bij deze wat foto's (klik op het plaatje voor een vergroting)

greetz marcel
coupeboy
proficiat met je nieuwe aanschaf, en veel plezier er mee .
Maxim
Gefeliciteerd. Heel veel fun ermee.
Dhunter
Dankje! en met de fun zal het zeker wel gaan lukken! ! 512[1].gif

alleen ben nog wel aant twijfelen of ik hem uitbouwen of niet.. ik weet wel zeker dat ik hem wat lager op de vering ga zetten.. en andere velgjes ooit een keer.. maar de rest kijk ik nog wel
coupeboy
hahaha heb ik ook ooid eens gezegt. doe er niet veel aan , tot het virus je te paken heeft.
Dhunter
ja dat is ook weer zo. dat weet ik nog wel van me vorige auto biggrin.gif
maar ik zie nog wel, want het geld er voor moet er ook nog zijn he
coupeboy
daar heb je gelijk in .
Dhunter
de eerste verandering is al gedaan.. heb de orginele achterlichten vervangen door 2 kleurige (wit onder rood boven) :-P

het virus is sneller aangeslagen dan ik dacht hahaha cool.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.