Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Het " Irritante Dingen In Films Topic" !
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
Nightmare
heb je wel eens zo'n avond, da je je gruwelijk ergerd voor dingen in een film, dat je het liefst de dvd eruit rukt en weg gooit ??!! dan ........ spug hier je gal uit.
ik trap af:

vanavond dus zo'n weer zo'n film. een "steven Segal" film "Submerged".
hij had 7 jaar geleden moeten stoppen met films maken, dan was hij nog een van mijn helden geweest, maar de laatste films, die hij uit de hoed tovert, zijn toch echt bagger !!

gaan ze met 5 man, een klein leger tegenmoet schieten, zonder dekking. gewoon midden in het pad, staand tegen 50 man en een tank schieten, en natuurlijk schiet de tegenpartij alleen maar gaten in de lucht, en hun natuurlijk iedereen aan het dood schieten ..... RUK !!!! rijdend in een taxi met letterlijk een bewegende film ernaast ..... RUK !!!! in een helicopter met een zeer slechte film erachter .... HELEMAAL RUK !!!! en dan die verdraaide stem van Segal ...... alsof die de "Godfather" is !! man, hou toch eindelijk op met films maken.
Hondapower
Ik heb ooit eens een film gezien met ook steven segal, en toen ging ie na 5 minuten al dood!
Maxim
QUOTE (Hondapower @ Jul 13 2006, 10:30 PM) *
Ik heb ooit eens een film gezien met ook steven segal, en toen ging ie na 5 minuten al dood!

Dan was dat een betere film !!!

Duece Bigalow in Europe: Ook een echt domme domme domme film. Gewoon te dom voor woorden. De grappen zijn niet grappig. Deel 1 was leuk en lachen, maar dit deel sloeg werkelijk op vot.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.